Hey Meiden,
*Liske, Zo iets dacht ik ook al. Nee Alicia is niet echt benauwd nee alleen spuugt ze wel eens slijm door het hoesten.
*alawimamajada ze slaap niet onder dekentjes alleen in een slaapzakje en ik stofzuig een keer in de 2 dagen haar kamertje En haar hoeslakentje gaan 1x per week in de was, dus daar zal het niet aan liggen.
*georgina Als ik haar s’nachts uit haar bedje haal omdat ze zo hoest is het ook meteen over en ze slaapt ook gewoon door maar de laatste tijd leg ik haar vaak tussen ons in omdat ik bang ben dat ze stikt in haar slijm als het omhoog komt.
Maar als ik jouw verhaal zo hoor lijkt het toch wel heel veel op dat van Alicia.
Alicia had een puffertje gekregen van de ha maar het is een gevecht om het toe te dienen en de ha zegt dat je het gevecht allang hebt verloren als het zo moet gaan. Alicia heeft ook afgelopen dinsdag een foto laten maken en daar was niets op te zien. Hoe zijn ze erachter gekomen dat jouw zoontje astma had???
*mirema Bij Alicia ligt er maar 1 knuffel in en dat is haar Giraffe En we luchten na iedere dutje die ze heeft gedaan.
Morgen moeten we weer naar de ha omdat het maar aan blijft houden.
Ik Laat meteen iets horen zodra we terug zijn.
Groetjes Nicole
Mama van Alicia ( 04-11-2008)