Gelukkig ben ik dus niet de enige. En ik maar denken dat zwangerschapsdementie onzin is. Nou daar kom ik dus wel van terug ![]()
Hihi sorry Liske ik moest wel lachen om het verhaal over het badwater. Erg herkenbaar, want ik heb het vorige week ook gehad.
En laatst heb ik boodschappen gedaan in de supermarkt. En ben ik na het betalen met mijn karretje naar de auto gelopen terwijl de boodschappen nog op de band lagen. Was bijna bij de auto toen ik erachter kwam! Ik had namelijk al boodschappen van een andere winkel in mijn karretje liggen. Dus leeg was mijn kar niet.
Ook ging ik laatst mijn winkelwagentje terugbrengen terwijl de portier van mijn auto nog wijd open stond met mijn handtas op de stoel. Gelukkig zagen mensen dit en bleven ze bij mijn auto wachten tot ik terug was.
Mijn man vierde dit weekend zijn verjaardag. Hoe moeilijk kan het zijn om dan te onthouden wat voor taart mensen willen hebben. Nou voor mij een hele uitdaging. Hoe moeilijk is het om te onthouden dat 1 persoon kwarttaart wil en de ander cake. Tja voor mij erg moeilijk, want ik kwam dan gerust met 2 stukjes appeltaart aanzetten.
Tja en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan ![]()
Groetjes,
Sandra