Veel brede topics

Ik zie een paar hele brede topics die je alleen kunt lezen als je bij elke zin van links naar rechts scrolt en terug! Ligt dat aan mijn computer, of wat is er aan de hand… Bijvoorbeeld die van Rainbow in het zwangerforum… Is erg lastig lezen zo, moet ik iets aan de instellingen veranderen ofzo?

Groetjes Anouk

Nee anouk dat komt diie rainbow die der tikkers staan naast elkaar en die trekt dus het topic uit verband. Ik heb al een topic geopend voor haar om het aan te passen

Groetjes,

Michèle

Heeee? Ik had ze onder elkaar staan? Dan is er iets niet goed gegaan??? Ik ga er meteen even naar kijken, want ik wil de boel hier niet uit z’n verband trekken he? Haha. Ik ga even freubelen…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Bij mij staan ze ook naast elkaar van rainbow, was mij ook
al opgevallen.

Gr Patries

En ook bij mij staan ze onder elkaar.

Huh?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Op mijn pc staan ze ook naast elkaar maar op de laptop niet

Zelfde als de ticker van Ramona op mijn pc staat de foto ervoor dus moet ik altijd iets verder scrollen en op de laptop sraat de foto erboven. Heel vreemd

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mogelijk ligt het eraan welke browser je gebruikt. Ik gebruik IE en zie de tickers gewoon mooi naast elkaar.
Kan zijn dat FF bijv. even van slag is en ze naast elkaar zet.

Groetekes, Sje

Sje, maar is dan toch wel raar dat alleen die van rainbow het ineens doet. Hij is nl altijd
goed geweest van haar.

Gr Patries

Ja, da’s inderdaad raar.

Misschien is er gewoon een ikkeben-spook ofzo? Brrrr…

Groetekes, Sje

Inderdaad…CREEPY! Haha. Wel vreemd, want ik gebruik mijn tickers al heel lang en heb er nooit problemen mee gehad of dat ze alles uit hun verband trokken? Maar nu heb ik überhaupt twee mini-tickers gemaakt, dus die kunnen zeker niet te groot zijn. Hoe het dan met mijn oude tickers zit? Geen idee?? En wie zegt dat het (alleen door) mijn tickers komt? Hoe dan ook, het is het Ikkeben-spook! Ik heb nu twee mooie nieuwe en die zijn dus klein en ik kan me niet voorstellen dat die ook een Ikkeben-spook aanzetten tot rare dingen??? Asje? Kimmetje?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik had het teveel aan code weggehaald bij rainbow… maar tussen de tickers geen spatie gelaten

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”