Eva kan ook geen torens bouwen, wel omgooien! Die zit dus straks wéér met Dylano in de disco met een flesspeen cola te drinken terwijl ze alle barkrukken omgooien!
Wij hebben hele mooie blokken en daar bouw ik dan een kasteel van. Maar voor ik klaar ben, smijt Eva alles om! Soms zet ze wat blokjes op elkaar, twee ofzo, maar dan doet ze dat inderdaad met de hoekjes op elkaar. Nee, dat bouwen lukt ook niet!
En ook zij is erg snel verveeld. Ze heeft, zeker na Sinterklaas, veel speelgoed, maar ze kan zich slecht vermaken. Ze speelt soms heel lief, maar echt lang niet. Gisteren was ik kerstkaarten aan het schrijven, zij zat te spelen. Dan komt ze om de minuut onderhand aan mijn been aaien, dan wil ze op schoot. Ik negeer haar dan ook weleens hoor, anders zou ik in januari nog aan het schrijven zijn. Ik pak dan weer ander speelgoed, maar soms is ze iets al na 10 tellen zat en dan komt ze dus weer…Vervelend, want zo duurt een middag weleens lang! En ik heb niet altijd zin om constant met haar te spelen. Meestal gaan we dan even naar de winkel ofzo en dan gaat de tijd wel wat sneller! Ik denk dat het een fase is. Hopelijk leert ze ook wat langer met iets te spelen. Wij laten haar ook regelmatig alleen spelen, want dat moet ze wel leren!
Groetjes Rainbow, trotse mama