Hallo,
Matthias is bijna negen weken oud en hij krijgt borstvoeding. Tot nu toe eet hij wanneer hij honger heeft, wanneer hij erom vraagt. Dat is nu ongeveer om de drie uur, maar dat kan natuurlijk ook al eens vroeger of wat later zijn.
Hoe is dat bij jullie? Ook volgens vraag en aanbod? Of is er na een tijd wat meer regelmaat in gekomen?
Vast schema bij bortsvoeding?
Ik heb bij Evianne gevoed op vraag en bij Jessin nu ook nog. Jessin is nu bijna een jaar en zeker zit daar ook regelmaat in alhoewel het enigszins anders is als we een dag weg gaan of zo.

ik heb Daan niet op vraag gevoed. Dat werkte niet bij mij. Ik had echt regelmaat nodig hierin. Alleen bij de regeldagen heb ik meer gevoed. Dit werkte bij mij het beste. Ik hoop dat het bij de tweede ook zo gaat.
Veel succes ermee.
Groetjes,
Diana moeder van Daan

Ik heb bij cas 16 maanden op verzoek gevoed.
Maar volgens mij kan je inderdaad best op schema voeden.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Hallo Stepje,
Ik voedt Sem (ook bijna 9 weken) ook op vraag. Er zit wel regelmaat in, in zoverre dat we minimaal 3 uur tussen de voedingen in willen. Dit lukt niet altijd (regeldagen) Sem slaapt sinds enkele nachten wel eens door en dat is heerlijk!!! Ik zit nu op ongeveer 6 tot 7 voedingen per dag, omdat hij ook vaker langere tijd tussen de voedingen heeft (middagslaapje bijvoorbeeld)
Groetjes,
Kim en Sem
Hallo,
Bij Matthias zit er ook meestal ongeveer 3 uur tussen de voedingen in. En dus komen we ook aan ongeveer zeven voedingen per dag. Maar als hij vroeger honger heeft (zoals tijdens die regeldagen), dan krijgt hij sneller eten. Ik heb een tijdje geprobeerd van te wachten, maar dan weende hij zo en ik voelde me echt een slechte moeder. dat doe ik dus niet meer!
Ook Matthias slaapt 's nachts door sinds vorige week. Fijn he!!
Groetjes
Stefanie

Hallo Stepje
Mijn zoontje heb ik ook borstvoeding gegeven eerst om de 3 uurtjes en dat kon wat eerder of later zijn. Maar toen hij 1.5 maand was ging ik om de 4 uurtjes bv geven omdat hij veel sliep en iedere keer zijn voeding eruit gooide. En dat werkte uitstekend.
groetjes Bianca mama van Jeremy
Oei oei,
4 uur wachten, dat kan Matthias niet zalle! Tenzij we weg zijn en hij in de buggy of zo ligt te slapen. Dan kan er al eens wat meer tijd tussen twee voedingen zitten. Maar dat gebeurt niet dikwijls.
Nu ga ik voor onze Kim Clijsters supporteren!!! Ze gaat dadelijk beginnen aan haar wedstrijd in parijs. Veel succes Kim!