Variant :-)

Stephan zit/loopt/danst naar K3 te kijken.
Zingen ze dus o.a.: "welkom in de wereld van K3"
Zingt Stephan: “welkom in de wereld van Stephaaaaaan!!”

Dus eh…mocht K3 volgeboekt zijn, kan je altijd nog naar “de wereld van Stephan” gaan

Groetjes, mamma van Stephan

Hihi grappig hé wat kinderen er soms van maken.
Lisa noemt K3 ‘welkom’ omdat ze helemaal weg is van de 3 biggetjes en het liedje begint met’welkom, welokm bij de 3 biggetjes’.
Andere mensen snappen het vaak niet als ze het over ‘welkom’ heeft, ach als zij het zelf en wij het maar snappen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

ja heerlijk he hoe kinderen het beleven
tanja zingt ook de heledag k3 he ja mama nog steeds hihihihihihi of jiepe jee

groetjes marielle mama van tanja

Fantastisch, dat ie al zoveel fantasie heeft om dat zelf te verzinnen! Hoe komt ie erbij!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ja, hoe komt hij erbij…
Dat stond ik me ook af te vragen, haha!
Hij laat me regelmatig versteld staan de laatste tijd, moet ik toegeven (op een leuke manier trouwens!)
Zo wilde hij bijv. laatst ook even oma aan de telefoon hebben. Als je dan hoort hoe zo’n gesprek gaat met een ukkie van net 3 jaar. Het leek wel of hij nooit anders doet, haha!
Hij zat er heel serieus bij te kijken en aandachtig te luisteren en af en toe een ermstige “ja” of “nee” er tussendoor en op een gegeven moment zegt hij: "wat zeg je oma?"
Jeeeeeeeeeeee…ik stond met mijn oren te klapperen joh, zo netjes als hij dat allemaal deed, haha!

Gewijzigd door - Bieb op 12 Sep 2004 00:03:56

Ha die Elly,

Met het grijze vuilnisbakje kan je ook gewoon je hele bericht verwijderen hoor (staat rechtsboven). Tenzij je dat niet wil natuurlijk. Maar ik dacht dat je misschien niet wist dat dat met het vuilnisbakje kon, vandaar…

Liefs,

Kan ik vier kaartjes voor “de wereld van Stephan” bestellen bij je?

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Misschien wil bal-lorig hem 30 oktober wel inhuren. Hahaha

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003