Vanochtend 8 uur

heb ik de kinderen oma laten bellen, oma oma, kijk snel naar buiten, er ligt een heel dik pak sneeuw… ik hoorde mijn moeder rommelen en uit bed stappen,gordijnen openen en zeggen nee hier niet hoor hier schijnt de zon…(mijn moeder woont 5 huizen verderop)

hahaha oma 1 april kikker in je bil…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hahaha.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Haha, ik heb diezelfde grap met de kinderen uitgehaald. Zeker de jongste die had geen zin om haar bed uit te komen dus toen ik naar de oudste die al wel uit bed was riep “Kom eens naar buiten kijken, er ligt sneeuw!”, wist de jongste ook niet hoe snel ze haar bed uit moest komen. Hahaha!

Mijn moeder is jarig vandaag. Geen grapje! De oudste heeft vanochtend om 8 uur naar oma gebeld dat ze niet op haar feestje zou komen vanmiddag. Mijn moeder meespelen natuurlijk dus de oudste had superlol tegen de tijd dat ze 1 april mocht roepen.

Groetekes, Sje

Die is erg leuk! Doen wij ook een keertje bij oma als Anna wat groter is.

Vroeger deden wij ook altijd van die grapjes als zout in de suikerpot, “je veter zit los!” en het bed zo opmaken dat je je benen er niet in kan doen. Erg grappig altijd. En ze trapten er altijd in!! !!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

whahaha en ga maar eens een plintenladdertje halen bij de buren.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, of een fles droog water.

Groetekes, Sje

hahahahha

Of ga eens een drinkbakje kopen voor de vissen
Leuk hoor.

Hey sje wat grappig mijn moeder is vandaag ook jarig (geen grapje)
Toen zij geboren werd kwam er die dag geen bezoek, kwam allemaal pas 2 april omdat ze dachten dat het een grapje was!
Maar nee hoor wij gaan zo naar het gebak.

groetjes Gytha

hahaha die onthou ik van de sneeuw hahaha

maar is wel leuk al die grappen,probeer altijd op me hoede te zijn,maar helaas ze zijn me soms slimmer af die donderstraaltjes

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Wat leuk Gytha dat jouw moeder vandaag ook jarig is! Gefeliciteerd!

Hoe oud wordt jouw moeder? Mijn moeder is nu 64 geworden.
Wij hebben ook aan het gebak gezeten daarstraks!

Als ik de anekdotes mag geloven was mijn opa destijds bijna te laat voor de geboorte van mijn moeder. Die geloofde niet dat oma aan het bevallen was.

En mijn vader heeft in het eerste jaar dat hij verkering met mijn moeder had ook bijna haar verjaardag gemist omdat hij het niet geloofde. Haha!

Groetekes, Sje

haha leuk ja.

En dat op 1 april ik zou het denk ik ook niet geloven hihii
Gisteravond ging het er ook weer over.
mijn moeder is 49 geworden lekker jong nog he.

Jij ook nog gefeliciteerd.

groetjes Gytha

Wat ook leuk is, iemand om faxzegels sturen naar het postkantoor! Wel even het postkantoor bellen dat er iemand aan komt en dat ze het leuk mee willen spelen!

De kleine meid van vrienden van ons is op 1 april jarig. Ze wordt alweer 5 jaar! Wij kennen haar ook als baby en wat gaat dat hard!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Ahhhhh dat was een leuke Kim, als ik het onthou laat ik de kids volgend jaar bellen naar oma

Iemand naar de fietsenwinkel sturen om een raceventiel is ook leuk

Groetjes Nathalie & Co

Jong inderdaad nog Gytha!
Mijn moeder is 64 geworden. Ook nog relatief jong als je bedenkt dat ik over een paar maanden 40 ben.

En mijn zus van 34 vindt dat ze een oude moeder heeft. Haha!

Groetekes, Sje