...vannacht door heb kunnen slapen

Ja sinds een hele lange tijd heb ik vannacht weer eens door kunnen slapen!!!
Lisa werd vanmorgen om half 8 pas voor het eerst wakker. Heerlijk zo’n nachtje bijtanken!!!
Nu maar hopen dat ze er een gewoonte van maakt .
Ze lijkt ook wat te zijn opgeknapt (behalve van haar verkoudheid), maar ik denk dat de tanden nu goed door zijn; ze wil niet meer de hele dag haar speen in haar mond en legt ze zelfs wanneer ze uit bed komt op het plankje!!! Ja ze want Lisa slaapt met 3 spenen in bed!!!
Maar om een lang verhaal kort te maken ; ik heb heerlijk geslapen vannacht!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

Tjonge jonge, wat heerlijk voor je.
Misschien een rare vraag maar hoe voel je dat er tandjes doorkomen. Sanne kwijlt al een hele tijd en heeft alle lichamelijke tekenen van tandjes krijgen al gehad. Nu hebben we vorige week gevoeld en we dachten een hard knobbeltje te voelen maar we zien nog stteds niets. Hoelang duurde het bij lisa tussen voelen en zien?

Liefs Kristel

Wat fijn voor je zeg, even een nachtje doorslapen!
Hopelijk bevalt het ook haar prima en blijft ze dit volhouden!

En Kristel, ik weet nog wel dat het bij Stephan soms heel lang duurde tussen een tandje voelen en ook daadwerkelijk doorkomen.
Erg vervelend, maar niks aan te doen helaas!
Succes ermee!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

wat zal dat vreemd zijn geweest jolanda maar wel lekker natuurlijk

groetjes marielle mama van tanja

Tja hoe weet je dat er een tandje doorkomt? Het eerste tandje (april 2003) merkte ik met eten geven, het lepeltje voelde ik tegen iets hards aan komen. Later ging er bij mij een belletje rinkelen; ze sliep slecht, kwijlde, wilde de hele dag haar speen.
Nu was dat ook weer, ik zag bij het tandenpoetsen weer 2 tandjes doorkomen.

Zeker vreemd om weer een nachtje door te slapen. De wekker voor Dennis ging en ik dacht gelijk; wat raar ik heb Lisa niet gehoord vannacht. Ook Dennis heeft haar niet gehoord!!

Ik hoop vannacht weer zo’n fijne nacht te hebben.

hahaha Jolande

Zelf heb ik ook weer sinds een hele lange tijd doorgeslapen

heerlijk is dat dan he ff bijtanken doet een mens goed

Hmm…Stephan gaat momenteel juist de andere kant op.
Voorheen werd hij rond acht uur wakker. Nu staat zijn “wekker” op 7 uur
Maar hij heeft dan wel klokje rond geslapen.
En overdag slaapt hij ook verschrikkelijk lang momenteel.
Vandaag alweer van half 1 tot 4 uur!
Effe in de gaten houden, want hij ziet aardig wit de laatste tijd.

Maarre…kan me nog erg goed herrinneren dat stephan voor het eerst een nacht doorsliep…héérlijk was dat!
Echt een luxe hè?

Gewijzigd door - Bieb op 09 Feb 2004 16:49:49

Helaas was het doorslapen van korte duur (zie de tijd)…Lisa werd wakker omdat ze veel moest hoesten. Vanavond toch maar weer een balsoclase zetpil voor ze naar bed gaat. Hopelijk slaapt ze dan wel door!!!

Pffff…nou, dat is zeker vroeg zeg!
Balen hoor!
En vervelend dat ze zo moet hoesten.
Waar helpt zo’n zetpil eigenlijk tegen?

Hier was het (voor ons doen) ook weer redelijk vroeg (7 uur).
Dat was op zich het ergste niet, alleen Stephan voelt zich de laatste paar dagen niet echt lekker.
Nou had hij gisterenochtend ook al diarree, maar vanmorgen zat hij dus létterlijk van zijn knieen tot zijn nek onder!!!
Oké, verdere details zal ik jullie besparen maar echt: op je nuchtere maag…oef…
Het meest zielige vond ik het toch voor hem zelf hoor. Hij moest de hele tijd huilen (en hoesten).
Gelukkig is ie nu weer aan het zingen.
Maar ik doe hem niet naar school om 13.00 uur.
De laatste twee dagen loopt hij om 11 uur al te gapen van vermoeidheid en hij is gewoon niet helemaal lekker.
Ik leg hem mooi in bed vanmiddag! (de laatste twee dagen slaapt ie 's middags 3,5 uur!!!)

Jolanda, ik hoop echt voor je dat het vannacht weer wat beter gaat!!
Zal voor je duimen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Dit was onze nacht met Sanne

Zou dat aan het weer liggen?

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 10 Feb 2004 13:55:11

Ik zie alleen maar een kruisje staan Kristel…
Maar ik neem aan dat het geen goede nacht was?

Ryan heeft gelukkig weer doorgeslapen.
Hopen dat dit lang gaat duren.

Nu sta ik toch echt paf. Zet ik een leuk fotootje bij m’n bericht. Ik heb hem zien staan ook, en nu is hij weg. Raar hoor.
De foto stelde Sanne met papa op de bank voor gisteravond.

Liefs Kristel

tja het http adres waar naar jij verwijst kan ik niet oproepen

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ik zal het vanavond wel even uitzoeken, want dit was niet de bedoeling. Alvast bedankt voor het kijken Kim

Liefs Kristel

Hoi hoi,

zo’n balsoclasezetpil is een hoestpirkkeldempend middel!! Werkt perfect, alleen niet gebruiken bij kinderen onder de 1 jaar. We geven heel af en toe aan Lisa, alleen als ze er hoest. Kan ze in ieder geval lekker slapen!! Al slaapt ze dan nog niet de hele nacht door!!

Jammer van dat plaatje, had ik wel leuk gevonden. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe kindjes slapen. Kan zo vertederend zijn, ook al liggen ze bij je te slapen en kan je zelf geen kant op!!!

Toen Samantha voor het eerst doorliep (met 7 maanden) dacht ik steeds er is toch niks met haar! Maarja niet kijken natuurlijk want dan zou ik haar waker maken (ze wordt heel erg gauw wakker) en dat vond ik ook weer zielig

Samantha slaapt momenteel ongeveer 12 uur snachts en 2 a 3 uur overdag soms iest langer soms helemaal niet maar dan slaapt ze snacht zo 14 uur!

En Pascal slaapt soms ook al bijna 8 uur door! echt heerlijk!

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl