Vanmorgen echo gehad

En YES!!! we hebben het hartje zien kloppen ik ben ruim 6 weken…
We gaan gelijk stoppen met roken we zijn al begonnen dit ondat ik een stofwisselingsziekte heb en de gyn nu echt zei als je niet stopt word je niet oud dus we gaan er voor…

Yessssss jordy krijgt een broer of zus

ik dacht ik ga ff online om te lezen hoe het met onze triesje gaat, en gelijk Woehaaaaaaa !!!

meis heb het al gezegd, ben echt super blij voor jullie…

Nu echt genieten van dat prulletje in je buikkie…

en dat stoppen met roken houden jullie zeker wel vol, moet lukken hoor…
anders kom ik persoonlijk een zak lollies brengen !!!

Hele vette kus van ons…
en A big Hug

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

heb je net al gesproken maar toch ook hier nog even!!!

Super en we zullen jullie online helpen met het stoppen met roken!

Kussies

YIPPIEEEEEEEEEEEEEE

Van harte Tries, ben echt hartstikke blij voor je!!!

En stoppen met roken is echt niet zo moeilijk, de eerste 3 dagen wel, maar erna is het heus allemaal goed te doen

dikke kus op je nog niet zo dikke buik

Liefs, Els

gefeliciteerd heerlijk gevoel is dat dan he.
nou lekekr genieten van je zwangerschap.

groetjes bianca

Wat fijn zeg. Enne…ik ben ook gestopt met roken tijdens zwangerschap van Veronica, is prima te doen hoor, je hebt immers een fantastisch doel (jezelf is ook een goed doel, wat hebben je kids aan geen mama?).
He, ben echt hartstikke blij voor jullie, spannend weer hoor.

groetjes MO

hai hai

Ten eerste gefeliciteerd!
Spannend is dat he, die eerste tijd. Goed van je dat je stopt met roken, maar dat moet je eigenlijk ook willen doen zonder dat je de ziekte hebt, ik vind dat je dat eigenlijk verplicht bent aan je ongeborene! Maargoed, ik ben er ook heeel makkelijk van af gekomen door mijn zwangerschappen, na de eerste (MIlan) was ik weer begonnen, maar met de 2e zwangerschap zo weer gestopt en nu Andora 5 mnd. oud is, weet ik het zeker; ik begin er nooit meer aan! Dus meid, draai het om in iets positiefs; zie het als een makkelijke manier om vh roken af te komen! Blij dat alles goed is, geluk,
Suus.

dankje feya
Ik wel hier geen heftige discuccie van gaan maken, maar ik heb met de eerste gewoon gerookt tuurlijk is het niet goed maar ik kon het gewoon weg niet ik heb het zo vaak geprobeerd maar het lukte niet, ook daar was een rede voor en dan zulen er mensen denken wat een makelijk excuus nee zeker niet ik zal er nooit een excuus voor zoeken maar het lukte gewoon niet helaas is het me nu ook nog niet gelukt, maandag ga ik samen met de arts bespreken wat ik kan gaan doen zo dat het wel lukt wat ja ik wil en moet gewoon stoppen.

Tries

Hoi Tries,

Nee, een heftige discussie is nergens voor nodig, ik ken meer mensen die het gedaan hebben, ik heb er dus wel een mening over, maar ieder moet het zelf weten, maar als je er echt van af wilt heb ik een tip:
Mijn zwager en schoonzusje zijn allebei gestopt door middel van een laserbehandeling (in de oren)! Als je geintresseerd bent, kun je eens in de krant kijken. Succes,
Suus.

Ohhh daar wil ik graag meer info over weet je waar ik dat kan vinden? en wat de kosten daar van zijn?

Tries

Hee Tries!

Nou, ik heb het even gevraagd, maar mijn zwager weet dus niet meer precies waar hij geweest is, in Hilversum was het, zal het nog even aan zijn vriendin vragen, maar ze waren ongeveer 300 gulden p.p. kwijt, het is wel een hoop geld, maar ze zijn nog steeds gestopt, (dat is voor hun doen heel wat want toen ze het 'gewoon’probeerden, gingen ze na een week alweer overstag!)misschien kun je een beetje neuzen hier en daar, laat ff weten of je er een hebt gevonden, anders doe ik nog ff navraag en moet ik je het antw nog ff schuldig blijven,
suc7! Suus.

hoi tries die laser behandeling kan ik ook.
Mijn schoonmoeder heeft het gedaan.
en ze rookt echt niet meer, het was wel niet makkelijk, plus dat je daarbij ook nog op je eten moet letten, want sommige produkten lokken juist de nicotine smaak naar boven.

Mijn schoonvader en mijn zus heeft het ook gedaan, maar helaas zij hebben het niet vol kunnen houden.

maar het kan dus wel.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper