Vanmorgen drama

nou zit wel een beetje met een schuldgevoel op me werk, ookal kon ik er nie veel aan doen, lekker weggaan ist nie !

pippy die geef ik altijd om 7 uur een papflessie leg ik haar terug in bed en dan slaapt ze lekker verder tot een uur of 9 !
nu is haar schuifdeur kapot… dus die moet je optillen en dat lukt nog wel de afgelopen dagen , vandaag dus niet, en papa is vandaag thuis, dus moest hij de deur open maken, kind had haar papa gezien,dus die was woest op mama… gilluhhh papapapapapapaa! die fles wilde ze niet, nieuwe luier aandoen, ging ook niet, dus heb haar teruggezet in bed, yeah right… deur ging ook nie meer dicht, dus de kiet was te klein… en ik moest naar me werk, papa over de zeik want ja die lag nog half te maffuh… en nu zat hij met een gillend kind, en ja mama moest echt weg naar het werk,
vind ik dan wel echt zielig, voor pippy en ook voor papa… om de kiet zo te verlaten …

Pippy is geboren 17.07.2009

Ja is ook een beetje rot maar eh het zal nog wel vaker gebeuren ben ik bang. Morgan heeft mij een keer de deur uit laten gaan terwijl ze boos gilde jij krijgt geen kusje jij bent stout. Geloof me dan zit je ook niet lekker op je werk. Maar ander bel je ze toch even in de pauze???

Groetjes,

Michèle

hahaha ja hij smsst net al, dat hij een bak koffie had gepakt en een sigarettie en dan hij alweer wat bijgetrokken was, en pippy vandaag haar oren nie vergeten was in bed …dus ze werkte gelukkig mee met allus dus hij was alweer wat blijer, gelukkig… maar die staat om 16.45 uur achter de voordeur met kind " alstjeblieft je kind hahhahaha! want ja vanaf 7 uur dan is de dag toch behoorlijk lang hoor…die valt vanavond om 7 uur in slaap op de bank voorspel ik hahaha

Hm dat heb ik nou nooit na een zaterdag. Enne hier moppert pappa ook wel eens als hij alleen is met haar van wanneer kan ik nou eens uitslapen… Voorlopig niet lieverd, pas als ze zelf der brood maakt en de tv aanzet

Groetjes,

Michèle

Vanaf 7 uur een lange dag? Pffff dat heb ik elke dag hoor OOK in het weekend

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

whahahhaaha ! ja da’s bij ons ook wel eens gezeik maar soms doen we het samen weet je, hij zaterdag uitslapen dan ga ik smorgens met haar op pad, en dan doet hij hetzelfde zondag met haar, ken ik maffuh !

Niet leuk nee. Gelukkig is het weer goed

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
whahahhaaha ! ja da's bij ons ook wel eens gezeik maar soms doen we het samen weet je, hij zaterdag uitslapen dan ga ik smorgens met haar op pad, en dan doet hij hetzelfde zondag met haar, ken ik maffuh !

das hier heel af en toe en op zaterdag ben ik altijd alleen geweest met haar. Na volgende week werkt het mannetje om de week op zaterdag dus dan hebben we eindelijk weekenden met zijn drietjes…

Groetjes,

Michèle

ja die van ons slaapt gelukkig lekker door na 7 uur ! behalve vandaag dus !!!

Nou, lekker begin van de dag zo!

Maarre… Bijna 2 en dan nog een papfles en weer gaan slapen?
Hoe doe je dat op dagen als ze naar het kdv gaat?

Groetjes van Sascha en Senne

als ze naar het kinderdagverblijf gaat krijgt ze ook gewoon een flessie om 7 uur en dan gelijk aankleden en door naar het schooltje,

kind wil geen melk drinken, dus met die papfles krijgt ze nog een beetje melk binnen op de dag !

Groot gelijk! Maakt toch ook niet uit hoe ze het binnen krijgt, als ze het maar binnen krijgt…

Maar ik bedoelde meer het slapen daarna… Dat ze dat nog doet op deze leeftijd… Slaapt ze dan ook echt nog?

Groetjes van Sascha en Senne

ja da kind is moe en lui geboren !
(heb ze van haar moeder hahahaha) en ik vind het wel gezegend !

hm ja dat is niet tof nee haha als dat hier zou gebeuren zou papa ook not amused zijn. die heeft echt s’ochtends 10 minuten voor zichzelf nodig zonder gejank en getier.
ach ieder zn ding ik herken het overigens wel.
maarre is de deur inmiddels gemaakt?

hahaha ja natuurlijk als manlief zelf om 7 uur uit zijn bed gekrijst word, is die deur dezelfde dag nog gemaakt he ! is helemaal met kind naar de praxis gefiets, want ja hij heb een motorscooter gekocht, en da’s een beetje moeilijk peuter achterop, en best een endje fietsen hahahaa… en daarna netjes de deur gemaakt, de deur beneden gesmeert, en toen ik onder de douche stond zag ik dat hij ook de doucheslang vervangen had (die al een half jaar op de overloop lag in de verpakking) dus dn dramaochtend, zorgde voor een productief dagje,

volgende week maar weer riep ik !
vond hij niet grappig hahahahaha

hahaha ja kijk dat is vrouwenhumor
rico heeft hier zn behangrand van de muur getrokken.
papa had dat een paar mnd geleden erop gezet. ook leuk (NOT!)

ow ja behang, nou pippy heb haar halve kamer al kaal geplukt, (die ik met dikke pens en 25 graden erop heb gesmeert…) dus die mag de volgende keer mooi zelf behangen !!! draak !

haha zet ze maar samen voor straf
want bij rico’s vorige kamer had hij zijn muren onder zitte kladde mee potloden
en nu met zijn nieuwe kamer heeft ie het behang er dus afgerukt (overigens ook al eens in de huiskamer…ohw ohw ohw…)

ja het is blijkbaar erg uitdagend dat papier aan de muur hahahaha

nou pippy heb haar drama flink goedgemaakt want zaterdag werden we alle drie pas om 11 uur wakker hahahhaa!