Vanmorgen moest Bo weer naar het bureau voor de ogen test. Ik was ook benieuwd naar izjn lengte en gewicht. De vorige keer kreeg ik commentaar , want bo was toch echt te zwaar voor zijn lengte… Het woordje obesitas werd al genoemd, en thuis toen ik zijn lengte en gewicht invulde o de kinder BMi meter, had hij niet eens overgewicht, dus ik was eigenlijk goed woest, want ze hebben gewoon naar mijn figuur gekeken, en gedacht, laten we maar eens wat zeggen,w ant stel je voor…
Hij was toen 104 cm en ik geloof 19,5 kg. Ja ok misschien iets aan de hoge kant qua gewicht, amar wat ik toen al zei, hij zit in een groeispurt! En dat bleek vandaag alweer.
Hij is nu namelijk 107 cm en 18,75 kg. Hij is heel iets afgevallen doordat hij vorige week de hele week haast niets had gegeten omdat hij ziek was, en daarnaast zijn we de laatste tijd flink aan het bewegen, veel fietsen en lopen, en ook zwemmen want Bo is soms uber actief en dat scheelt ook een boel, dus alles bij elkaar denk ik dat daar het gewichts verlies door komt.
Maar goed, 107 cm en 18,75 kg is natuurlijk helemaal goed. Daarnaast is hij ook geslaagd voor zijn ogen test, dus kortom, hij is helemaal goedgekeurd!!
liefs woezel