Vanmorgen ben ik

Jeetje meis dat is ook wat!
Beterschap en ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en dat de bijwerkingen snel over zijn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

voel me zo suf,het idee dat je ieder moment kan omvallen,nu net ik vanmorgen geen hulp he…maar bel dadelijk voor andere medicijnen wil helder zijn als me kinderen wakker zijn en niet zo wrak als nu

als ik me ogen sluit val ik in slaap zo voel ik me

fijn hoor tramadol,niet voor mij dus hahaha

Jeeeeeeeee meissie toch, hopelijk weten ze nu gauw wat er aan de hand is. En NEE je bent geen zeur, ook daar zijn we ervoor toch ???
Probeer je er bij neer te leggen ( voor zover het gaat dan ) en laat je maar verwennen. Meer kun je denk ik toch niet doen totdat je weet wat er aan de hand is.
Sterkte meissie !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ooooh, Tramadol!!!
Ik las die naam en dacht: sjips, dat heb ik jaren geleden eens gekregen en zal het nooit vergeten…zoooooooo suf en raar wordt je ervan.
Ik heb het nooit meer ingenomen (wel lastig, want pijn had ik dus wel toen)
Maar de huisarts zei toen al dat het een paardenmiddel is…een “mokerslag” had ie het over Hihi, zo voelde het ook
Meis, ik zou inderdaad om iets anders vragen, want zo suf zijn met de kids dat werkt inderdaad niet zeg.
Ik hoop dat ie wat anders voor je heeft!
Sterkte!
Als ik in de buurt woonde kwam ik je ff helpen hoor

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

kan op tel spreek uur bellen om half 1,alles wat ik eet drink komt er gewoon uit man bah zag…

en als ik op de bank leg val ik zo in slaap pffffffff

wil wel slapen hoor graag,maar vandaag tussen 10 en 11 komen ze voor screen op meten voor dylan zijn kamer,lullig als ik dan de bel niet hoor hihihiihihih

dus hoop dat hij snel komt,dan ga ik wel ff leggen,dylan komt zo alleen naar huis,heeft sleutel bij hem,had hem al voor bereid als ik slaap dat hij me wel wakker moet maken,en kaitlyn heeft school tot 2 uur,omdat ze juffen dag hebben en naar de sluis zijn spelen,zwemmen en picknikken leuk hoor

Ohh das ook niks zo
Hopelijk snel betere medicijnen waar je wel baat bij hebt, og gosss meis toch

Beterschap en sterkte!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi