Vanmorgen ben ik

ne idd,mag vanmiddag om 14.50 er naar toe,wel vervangend arts,legde het uit ze zei gelijk nee vanmiddag komen…

word alleen gek van de verhalen om me heen,en dat maak me bang he,de een zeg dat moet geopereerd worden,de andere zeg dit die dat brrrrrr word er niet goed van

hans belde net hoe het ging,omdat hij vanacht merkte dat ik van de pijn uit bed was gegaan…zij niet goed,die zat ook al gelijk je laat niet voor de vakantie opereren hoor grrrrrrrrrrr

He wat verschrikkelijk zeg dat je zo pijn hebt
Ben erg benieuwd wat de arts er vanmiddag van zegt
Heel veel succes
en laat je het ons weten?

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

nou ben weer terug van de ha,had er 1 in opleiding…

maar ik moet nu voorledig rust houden,been omhoog knie iets gebogen en dan kussen eronder,want deze dame heb er een ontsteeking bij…heb gelijk medicijnen gehad,als het van de week nog niet gaat gewoon langskomen en als het wel gaat maar de knie is nog niet over dan maandag terug

vroeg wel of er geen foto eerst gemaakt moets worden maar ze zei dat eerst de medicijnen ff aan het werk moeten en anders maandag

dus kan me werk zo bellen dat ik morgen en de rest van de week niet komt,baal hier van…want meld me niet zo gauw ziek namelijk

Nou, ik zou me er maar aan houden als ik jou was!
Pffff…een ontsteking in je knie…
Sterkte ermee!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Wat erg zeg een ontsteking in je knie
Hoop voor jou dat de medicijnen snel aanslaan
Sterkte met je knietje

Ohhhhhhhhh succes hoor meissie !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

nou toch twijfel ik aan die ontsteeking hoor,de medicijnen hadden allang moeten werken,maar ikke krijg meer pijn,slaap haast niet,ja haze slaapjes,ben gewoon helemaal op dus net ff laten gaan hier pffffff

de pijn is nu zo erg dat ik helemaal srompeld als een oude dame

morgen ochtend bel ik gelijk weer op,en dan wil ik foto laten maken of een mri scan dan schijnen ze meer te kunnen zien dan een foto…

Ja, op aandringen inderdaad.
Zoveel pijn is niks zeg

jee bianca wat erg, heb je de ha weer gebeld. dit is niet normaal hoor .hey meid sterkte ,en laat het kaas niet van je brood eten he .je moet nog langer met je benen doen

groetjes marielle mama van tanja

om 10 uur mag ik

Hoe is het gegaan?

doe ff snel,moet naar z-huis voor foto
en moet iig 1 kruk halen mag er niet op lopen,maar als ik loop dan moet ik op links zoveel mogelijk leunen

maar waarschijnlijk is ook me band te ver uitgerekt,en me meniscus…

zal later als ik terug bent meer verslag doen,hoop dat ik gelijk uitslag krijgt

moet wel volgende week woensdag weer terug

Ben benieuwd wat de uitslag van de foto’s is.
Wel prettig dat ze je zo serieus nemen en dat je terecht kon joh!

ben er weer pffff wat duurt dat lang allemaal

nou me botten zijn niet gebroken,nee wist ik oo kwel anders kan je er niet op lopen dacht ik maar goed…verder konden ze op de foto niet zien of het me banden of me meniscus was…dus de radioloog rade aan om verwijs kaart te vragen om een mri scan te laten maken

gelijk ha gebeld en hij zei,ja dat is de volgende stap,dus volgende week woensdag

nu heb ik ondertussen me krukken gehaald

me mams heb ff me eten klaar gezet,hoef hans het alleen ff op te zetten

ga ik nu me werk bellen,om te zeggen dat ik langer niet kan werken baal baal baal

verder wil ik jullie bedanken voel me momenteel gewoon ff een zeur bah,zo ben ik helemaal niet

Nee joh, je bent helemaal geen zeur!!! (Bieb wordt boos hoor, pas maar op, hihihi )
Je hebt groot gelijk dat je er enorm van baalt.
Een mamma die met krukken loopt…nee, da’s handig (niet dus)
Dus ik begrijp je heus wel.
En dan ook nog eens zo’n pijn eraan hebben…
Laat je maar mooi verwennen!!
En heel veel sterkte!

Hey daar zijn we toch ook voor om naar je te luisteren
Jij luisterd ook naar ons
Dus gewoon lekker je dingen vertellen waar je van baalt
Wel vervellend zeg dat ze niks konden zien
En dat je nu weer een week moet wachten
Doe het lekker rustig aan meid

Jeetje, wat erg allemaal joh. Gatsie. Die pijn en dan al dat wachten. Fijn dat je moeder dichtbij genoeg woont om wat te helpen. Heb je gevraagd om sterkere pijnstillers? Je moet toch op de een of andere manier wat slaap kunnen krijgen.

ja ik heb nu iets met morfine gehad
mag ik vanavond voor naar bed gaan innemen

een keer een nacht door slapen lijk me nu wel ff lekker hoor

Ohh bianca wat sneu voor je zeg
Hopelijk is er snel duidelijkheid!

Beterschap, en je bent GEEN zeur

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

blij te horen dat ik geen zeur ben hoor haahhaah

zit dus alweer beneden,heb nu halve nacht wakker gelegen van de maag krampen en gal spugen en duizeligheid

net de bij werkingen gelezen,dat duurt paar dagen en dan ben je aan medicijn gewend,nou lekker dan

pijn was wel iets minder met slapen,maar dit was dus ook niet mijn bedoeling,want ik wilde slapen