Vanmorgen was het zover, hij mocht weer naar de KNo om aan zijn bloedvaatje in de neus geholpen te worden. Hij had dit keer gelukkig geen koorts, wel wat snotterig, maar dat was niet erg.
HIj deed het super, mijn moeder was mee, dus ik was dit keer bij het in slaap brengen en wakker worden. Eerder alleen bij wakker worden, dus dat was een hele ervaring. Maar ze zeiden op de OK al, wat doet hijd at goed, wat is hij rustig!! en ik streelde de hele tijd over de haren van bo, zeggen dat hij even lekker ging slapen, en mooie dromen ging krijgen, over het circus (is hij zondag geweest).
Toen hij eenmaal in slaap was, begon zijn lichaam wat schokken, maar dat was normaal, hadden alle kindjes zeiden ze. Vond het wel een beetje eng, huilen stond mij nader bij dan het lachen, want ik vond dit ook best een hele ervaring hoor, dat in slaap brengen.
na 15 minuten werd ik weer opgehaald, bo was wakker. Hij lag heerlijk rustig op zijn bedje, het ok personeel er nog bij. Ja zeiden ze, is hij altijd zo rustig, iok zeg, nou nromaal niet maar nadat hij geholpen is , is hij wel snel te troosten. Owh wat een heerlijk ventje zeiden ze. Ik hoorde ze dat nog zeggen tegen iemand anders toen ze terugliep naar de ok, en tja, kan er niks aan doen, maar mijn moeder hart gloeide even heel hard van trots!! Het was echt niet erg geweest als hij wel had gehuild wanneer hij wakker werd, maar dat deed hij niet, hij ging rustig bij mij zitten, even wat drinken en wakker worden, na een paar minuten ging hij spelen en at hij een boterham op, tot de dokter kwam.
Ze gaf weer aan dat bij dit neusgat, het zelfde was als bij de rechter, een groot bloedvat wat zo knapte als ze hem lichtjes aaantikte en dat er weer veel bloed vrij kwam, en het dus goed was, dat we het toch hadden gedaan.
Eerlijk gezegd had ik mijn twijfels namelijk omdat het al twee weken goed ging, maa die twijfels hadden niet gehoeven dus.
Wat heb ik toch een heerlijk lief ventje, en hij heeft van papa en mama natuurlijk een mooi kado gekregen, thomas de trein mega bloks, waren in de aanbieding bij de kruidvat, past ook op de duplo. En van oma een groot circus boek en van zijn tante een steen met een dinosaurus er in , steen moet hij dan weg bikken zeg maar. Heel leuk. Je zou bijna denken dat hij jarig is met al die kado’s!! , maar dat had hij wel verdiend!!
liefs woezel