....vanmiddag vloerbedekking :)

Yes, vanmiddag gaat Peter de nieuwe vloerbedekking ophalen (gisteren gekocht) en in de babykamer leggen!
Heb dr echt heel veel zin in, ben gewoon super benieuwd hoe dat staat straks!
Daarna kunnen dan eindelijk de meubels erin die al een week beneden in de huiskamer staan
Alleen nog ff iemand “strikken” die de meubels naar boven wil sjouwen met Peet samen. Maar ik geloof dat de buurvrouw thuis zou zijn en wilde helpen.
Zij heeft mij gisterenavond gelukkig ook geholpen met de laatste kast leeghalen (die nog op die kamer stond)
'T is dus wel ff wat werk, maar dan heb je ook wat straks

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Oh lekker, het begint allemaal vorm te krijgen dus!Veel plezier vanmiddag met inrichten

groetjes Kim, mama van

en

Ohh leuk!! das altijd zo’n leuk werk vind ik, strakkies lekker inrichten en freubelen

Veel plezier, enneeee als je uitgezwijmeld bent willen we best wat foto’s zien

Groetjes Nathalie & Co

Ja, als de vloerbedekking straks ligt en de meubels kunnenn erin dan is het meteen heel anders denk ik!
Vloerbedekking uitkiezen vonden we ook best lastig.
Uiteindelijk hebben we het toch maar vrij licht gehouden, qua kleur.
Maar hoe het uiteindelijk nou staat, daar ben ik wel erg benieuwd naar!

Enne…foto’s zal ik maken natuurlijk, hihi
Kan alleen zijn dat ik dat morgenochtend pas doe. Hangt er vanaf wanneer het klaar is. Vanavond zo donker voor foto’s

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

OOOOOOOOOO heerlijk meid, wordt het allemaal nog echter. Helaas heb ik dat beide keren niet kunnen doen omdat er nog geen kamertje was. Maar dat komt alsnog wel. Wil wel weer graag foto`s zien he, maar dat wist je vast al whahahaha ( alsof we daarom vragen moeten hihihi )

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

wat leuk het kamertje krijgt vorm .ben dan ook erg benieuwd naar de foto s succes met inrichten

groetjes marielle mama van tanja

Het vloerbedekking ligt er net in.
En het staat chique!!!
Wow!
En heel lief tegelijk eigenlijk.
Nu zo de meubels er in en dan hebben we nog een beter idee van hoe het is natuurlijk.

oh zal allemaal mooi zijn!!! ben ook zeer benieuwd naar foto s

liefs jessica

Foto is niet echt goed gelukt aangezien het al schemerig werd buiten.
Oftewel: de vloerbedekking lijkt op de foto heel erg geel en het is in het echt dus veeeeel lichter/zachter zeg maar.
Morgen weer een poging!

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jul 2005 19:16:23

Ook nog even gauw “showen” met het nieuwe pakje dat we vanmiddag van mijn ouders gehad hebben
Vind het zo’n lieffff pakje!!

Nou dat ziet er al heel erg leuk uit en wat een leuk pakje!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ik smelt er van wat beeldig zou zo weer over doen hahhahahahahahahhah grapje .maar echt een mooie pakje

groetjes marielle mama van tanja

Ohhh mooi hoor, en een erg lief meidenpakje

Groetjes Nathalie & Co

Ziet er mooi uit zeg!

En ohhhh, wat een schattig pakje!! Kun je je voorstellen, straks zit daar een heeeel lief meisje in!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Super Bieb
Ziet er prachtig uit

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word