He bah, ik moet vanmiddag naar de spoed tandarts.
Over 3 weken heb ik een afspraak met mijn eigen tandarts voor “grootonderhoud” aan mijn boven gebit. Ik heb een heel slecht gebit en er is altijd wel van alles mis, en ik ben ook nog eens doods benauwd voor de tandarts. Ik ben echter nu op een punt beland dat ik zoveel pijn heb aan mijn kies links boven, dat ze hem voor mijn part er uit trekken straks. En dat zou best lelijk zijn aangezien die kies redelijk goed zichtbaar is als je lacht enzo. Maar ik ben er zo klaar mee van wege de pijn, het is echt niet grappig meer. Ik heb mij dus over mijn angst gezet en de spoed gebeld (eigen tandarts zit op vrijdag dicht) en ik mag om 1700 er naar toe. Ik zat te huilen aan de telefoon toen ik mijn moeder vroeg om op bo te passen dan. Het erge is, bo zat er ook bij, dus hij zei al, mama niet huilen!!! echt mijn hart brak, dus heb uitgelegd dat mama huilt omdat ze auw heeft, maar dat ze nu weer blij is omdat ze naar de tandarts mag. Tja, echt blij natuurlijk niet, maar moet hem toch wat zeggen.
Echt waar, ik ben zo klaar met mijn gebit dat ze er alles uit mogen jensen, en dan een lekker klapper gebit er dauwen. BAH!!!
liefs woezel