Vanmiddag is het zover!

Jaja de vlag hangt al uit Milan gaat vanmiddag naar school, ben erg benieuwd hoe hij het doet, en of ie gaat huilen als ik wegga
Spannend hoor!

Vooral spannend hóe ik dat allemaal ga regelen Demi moet 13.15 op school zijn, milan eigenlijk ook, dus rennen vliegen springen

Groetjes Nathalie & Co

Whaaa, een spannend dagje voor veeeeel mamma’s zo te lezen!
Ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden!
En inderdaad een gerace zeg…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

wha spannend zeg,ben benieuwd zal toch wel lukken met milan???

idd race tegen de klok,maar 5 minuutjes later zal niet erg zijn toch

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Whaaaaa wat een jong, er kon nog net een kusje vanaf, hij vloog de zandbak in en keek nog niet meer om, ik riep vanaf m’n fiets, Milan zwaai je nog even naar mama? hij bleef zitten (met z’n rug naar me toe) deed z’n hand achter z’n rug en zwaaide wel even, zonder om te kijken, boeffie he?
Hopelijk blijft het zo

Groetjes Nathalie & Co

Goed zeg, dan is het nu wel rustig bij je.
Probeer je er ook een beetje van te genieten?

Groetjes Mim

whahah wat een boef joh gaaf,nou dat gaat wel lukken met hem

Bianca,Dylan & Kaitlyn

wow wat stoer!! zal wel een opluchting voor je zijn dat hij niet huilde of zo…

liefs jessica, &

mijn benieuwe hoe milan het vondt ik denk fantasties
we wachten af

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja met Demi ging het ook zo hoor, dag mama tot straks maar Milan is een echte mam’s knuffel, dus bij hem had ik toch wel wat tegenstribbels verwacht haha!
Nou het kan nog komen hoor, want Demi heeft het ook even gehad pas na 2 weken psz dus
Heb boven lekker alles al gestoft en gezogen, nu beneden nog ff zuigen en dan vind ik het wel mooi geweest

Groetjes Nathalie & Co

Heeeee, wat GOED zeg!!!
Beter dan dat je hem huilend moet achterlaten (zoals ik toen wekenlang met Stephan had )
Zat hij nog een beetje vol verhalen toen je hem ophaalde?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Was dit de eerste dag dat ze allebei naar school waren? Lekker dat je het huis goed onder handen hebt kunnen nemen. Heeft Milan het leuk gehad op school? Is dat trouwens de peuterspeelzaal?

ik mag dit volgend jaar ook doen…Nog een jaartje en ik kan meepraten

Mama van een klein lief deugenietje

Jaaa hij vond het leuk!!
Hij had wel tussendoor even gehuild en vroeg waar ik nou was,
Maar hij had het prima gedaan, stoere bink he?
Hele verhalen hoor, hij had gefietst, gespeeld en met zand gegooit (oeps) dat was te merken nar het bad vanavond er lag gewoon een laagje zand onderin haha!

(SeeSeeEm) En ja het was psz, en erg wennen die stilte

Groetjes Nathalie & Co

ach gossie,die milan toch wel vragen naar mama

en ja leuk he dat zand spelen hihihiih

Bianca,Dylan & Kaitlyn