Vanmiddag/avond

ga ik gezellig naar de huishoud beurs,ben er al jaren niet meer geweest dus ben benieuwd

we gaan eerst naar utrecht hapje eten en dan rijden we met de trein door naar de rai

is iemand van hier al geweest en hoe was het ben ff nnieuwsgierig

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Gezellig hoor, ben er zelf nog nooit geweest
maar wens je alvast een fijne dag toe

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

he leuk bianca .heel veel plezier .ik ben er nog nooit geweest dus kan niet vertellen hoe het is .maar hoor altijd wel dat het er druk is veeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

groetjes marielle mama van
10-10-01

Het is al weer een paar jaar geleden, maar vond het wel altijd heel gezellig!
Alleen de “vreethal” sla ik meestal over (weet niet of die er nu ook is).
Heb er geen zin in om in de rij te staan voor een hapje nasi.

Maar vond het wel altijd erg gezellie op de huishoudbeurs!

Groetjes Mim

nooit echt geweest, wel naar de 9 maanden beurs vorig jaar, volgens mij was er toen daarnaast de huishoudbeurs. Was alleen zo moe van dat geslenter met die buik op de 9 maanden beurs, dat ik geen puf had om ook de huishoudbeurs te bekijken!! Was het leuk??

[img]http://lilypie.com/pic/060318/timq.jpg" alt=“Lilypie Baby Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/Lzxqp1.png" alt=“Lilypie Baby Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

veeel plezier!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

heel veel plezier

groetjes ingrid

Ik ben gisteren ook geweest!

Na 1,5 uur file vanuit het noorden, 1 uur parkeerplaats zoeken en je overal tussendrukken en brutaal zijn,zijn we aangekomen. Het was weer super daar! Leuke kleertjes gekocht van rainbow baby! Staat echt zo schattig!

Daarna fout gereden omdat we een tip kregen ergens anders langgs te gaan omdat er bij de RAI en ongeluk was gebeurd. Nou dat hebben geweten, we zaten bijna in het centrum!

Tessie

we waren er zo ff voorpiepen bij de trein en we zatten heerlijk hihii pffff we zaggen in de trein de file al was blij dat ik niet met de auto gegaan was…

maar had moeten weten dat je ging hadden we ff mini meeting kunnen doen

maar ik heb ook aardig wat gekocht en lekker hapjes geprobeerd hmmmmmm

volgend jaar ga ik weer maar dan langer en eerder want de trollies waren op hihihih

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ooooh, ik ga ook mee hoor volgend jaar!
Had zo graag gegaan nu, maar ja, geen oppas
Maar fijn dat het zo leuk was Bianc!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

bieb misschien wel leuk idee om af te spreeken dan,en misschien willen er dan meer mee

regelen we nu vast oppas hhahah

Bianca,Dylan & Kaitlyn