Vandaag

Hebben wij een fietstocht, ik hoop toch dat er niet zoveel regen valt als gister, want dan zijn we snel uitgefietst, en aansluitend hebben we een BBQ…
Nou ja we maken er maar het beste van toch?

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

Groetjes Nathalie & Co

Ow jee, nou, hier regent het behoorlijk!
Hoop dat het zuidelijker (bij jullie dus) droog blijft!
Succes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Oh nee he?? Hier is het (nu nog) droog, maar we gaan pas om half 2 zucht
Nou ja anders word het een gezellige middag binnen, maar dat fietsen is nou net zo leuk! Nou ja nat laten regenen is gewoon geen optie

Groetjes Nathalie & Co

En hier is het sinds gistermiddag 14:00 uur nog steeds droog, maar het deigt wel de hele tijd behoorlijk.

En wat wij vandaag gaan doen, ik denk dat ik zo eerst nog even wat spulletjes ga in pakken voor de verhuizing.
en vanmiddag even koffie leuten bij mijn ouders, altijd gezellig.

Fijne dag en ik hoop dat het droog blijft.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

het regent hier pijpestelen, waait weer heel hard… en ik heb de verwarming maar aangedaan

groetjes Kim, mama van

en

Hier schijnt nu de zon zelfs, hopelijk blijft het zo…

Groetjes Nathalie & Co

Nou ladies,

zal ik jullie effe jaloers maken? Hier is het 27 graden, de zont schijnt al sinds vanmorgen vroeg…MAAAAAR, daar zijn dan wel 6 dagen van regen en onweers stormen aan vooraf gegaan, dus we hadden wel eventjes zo’n dag als vandaag nodig. De kinderen begonnen het behang zowat van de muur te trekken, ze ‘verveelden’ zich binnen zo!!!

Ik hoop dat het bij jullie in de tussentijd ook weer wat is opgeknapt en dat jullie allemaal een heerlijke zondag hebben, lekker fietsen en BBQ-en enzo!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

hoop idd dat jullie het droog hebben gehouden

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Jaaaa heerlijk, niet 1 drupje regen!!
Net toen we naar huis reden rond kwart voor 7 een paar druppels, echt iets van niks, ik voelde ze niet maar zag de druppeltjes op milans windscherm, we hebben dus een topmiddag gehad, een een speurtocht tevoet, en daarna nog een stuk op de fiets echt heel leuk!
En daarna naar de blokhut en heerlijk geBBQ-t…

Dank u dank u daarboven dat je vandaag de plantjes wilde overslaan
Het eten was ook voortreffelijk!

Groetjes Nathalie & Co

Fijn dat het droog is gebleven en jullie leuke dag niet in het water is gevallen.

Hier heeft het ook niet geregend hoor. ja ook misschien twee drupperls maar eigelijk niet het noemen waard.Hoop dat het snel weer lekkerder weer gaat worden want Marco heeft nu vakantie dus we willen wel graag de zon nog een keer zien!!

veel liefs mignon

heerlijk dat jullie het droog hebben gehouden,is toch niks fietsen en zeiknat regenen brrrr

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Fijn dat het zo leuk is geweest en droog gebleven is. Hier heeft het behoorlijk geregend, vooral 's ochtends.