Vandaag wezen kijken op de basisschool

Vanmiddag gesprek gehad met de directrise, van jordy zijn toekomstige nieuwe school…

super is het… hij gaat het er vast goed naar zijn zin krijgen… maar mijn god wat is er een hoop veranderd sinds “mijn” tijd hihi…niets is meer het zelfde…

hij moet nog ff wachten… maar zijn stoel is in de maak zei ze hihi

Tries

Liefs Tries

Alles echt waar…vroeger als je moiete had met een vak dan had je pech. nu zijn er hier op school dan 3 groepen 1 groep heeft geen hulp nodig of weinig groep 2 heeft hulp nodig en wordt de dag er voor vertelt wat er moet gaan gebeuren en zo gaan ze verder zelfstandig werken dan groep 3 heeft meer hulp nodig en krijgt 2 maal alles uitgelegd… dan soms 2 of 3 kinderen die met en bepaalt vak heel veel hulp nodig hebben en daar staat dan ook de leeraar vlak bij…

vroeger (wat klinkt dat oud) had je gewoon met 6 ging je naar school door voor naar de kleuterschool ( ik naar de “sprinkplank”) en had je ergens moeite mee jammer, vandaar ook dat ik speciaalonderwijs later heb gedaan… het contackt tussen school en ouders heel anders vroeger was 1 maal perjaar was er een ouderavond, nu kun je gewoon binnen lopen als je ergens problemen mee hebt… 1 na deel wel klasen vind ik te groot maar ja das overal… enz

Tries

Liefs Tries

tof he? weer een stap vooruit… wat een verandering. pff… maar wel heel leuk hoor

maureenmaureen

ja ja wat vlieg die tijd ,al weer bijna naar school.en zekker dat de scholen veranderd zijn in der jaren . dat ik tanja opgaf voor school kwamen me kinder jaren weer terug .allemaal leuke dingen op school maken ,maar daar in tegen voelde ik me ook weer een oude tut .ik tanja volgend jaar naar school toe brengen jeeeeeeeeeeeeeee wat gaat de tijd hard ,me meisie wordt al zo groot .

groetjes marielle trotse mama van tanja

ja gaat allemaal heel hard ja

maar idd ze verwachten heel veel van je kind,en in groep 2 is het best wel zwaar vond ik,ze kunnne niet meer kind zijn en dat is zonde vroeger wel dan wer er pas in groep 3 wat geleerd nu in groep 2 al ter voor bereiding voor groep 3

hier maken ze ook een cito toets maar dat gaat allemaal heel ontspannen mijn buurmeisje heeft hem ook gedaan maandag helemaal niet nerveus tis maar net hoe ze het vertellen en er mee omgaan… kijk als jij of zij gan vertellen je moet die toets heel goed maken hoor das heel belangrijk dan leg je veelste veel druk op die kinderen, maar je er gewoon een werkje van dan is er niks aan de hand denk ik

tries

Liefs Tries

he wat goed armanda dat klinkt positief dat het het daar leuk vond .

groetjes marielle