Vandaag voor het eerst hartje gehoord

Hoi meiden,

We zijn vanochtend weer bij de VK geweest en we hebben voor het eerst het hartje gehoord. Wat is dat weer een fantastisch geluid zeg.
Ook Dani vond het helemaal geweldig, die was aan het dansen op het geluid van het hartje en zei erbij dat hij het mooie muziek vond haha.

Ik kan me steeds nog niet helemaal voorstellen dat er weer een klein kindje komt, maar wat zijn we er blij mee!!

Lilypie Pregnancy tickers

Wat super dat je vandaag het hartje gehoord hebt.

Dat blijft idd een geweldig moment. Haha grappig dat Dani het mooie muziek vond.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Heerlijk, dat is en blijft een bijzonder moment

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Leuk hè?! Het blijft inderdaad weer een bijzonder moment. En in deze fase ook wel een fijne bevestiging vind ik. Vooral omdat je de kleine nog niet kunt voelen en de buik ook nog moet gaan groeien.

Groetjes Natasja

wat heerlijk zeg!
toch altijd weer lekker te weten dat het echt goed zit.

liefs,
Rinske

quote:
Leuk hè?! Het blijft inderdaad weer een bijzonder moment. En in deze fase ook wel een fijne bevestiging vind ik. Vooral omdat je de kleine nog niet kunt voelen en de buik ook nog moet gaan groeien.

Groetjes Natasja

Nou de buik groeit al lekker bij mij hoor, haha.
Bij Dani kon je lange tijd niets zien en volgens mij bij een week of 17/18 pas een beetje, maar dat is nu toch echt anders. Kan gelukkig nog wel mijn eigen kleding aan.

Super leuk…!! Geniet ervan meis…

En wat reageerde Dani er leuk op … hihi …

Willen jullie ook weten wat het wordt? Of blijft het verrassing voor ons en jullie

Gewijzigd door - mini-boy op 04 Oct 2010 14:41:41

Leuk joh !!! goed om te horen!

quote:
Super leuk...!! Geniet ervan meis...

En wat reageerde Dani er leuk op … hihi …

Willen jullie ook weten wat het wordt? Of blijft het verrassing voor ons en jullie

Gewijzigd door - mini-boy op 04 Oct 2010 14:41:41

We willen graag weten wat het wordt, dus hoop dat het bij de 20weken echo goed te zien in. En we houden het geheim…ja ook hier, hahahaha

gnagnagna… wat wordt dat spannend! Je kijkt nu al naar die echo uit denk ik… Groot gelijk dat het voor ons geheim blijft! Want dan willen we alles weten (naam…)

Wat fijn!

Groetjes,
M

Wat super he!? Ik vind dat bijna net zo bijzonder als een echo. Fijne bevestiging.

Dat besef moet echt weer groeien, he? Zelfs bij een tweede terwijl je al helemaal weet wat er gaat komen. Ik moet zeggen nu mn buik een groeispurt heeft gemaakt en ik me realiseer dat morgen de 20 weken echo al is, ben ik weer een stap verder in het me eigen maken. En ja, als je het echt duidelijk voelt bewegen.

Geniet van het afgelopen bezoek! Wanneer staat de volgende keer op de planning?

Liefs!

Spannend Liske morgen de 20 weken echo!!!
Ik moet nu over 4 weken pas weer heen, 1 november.
Dat besef moet idd nog groeien, maar week na week wordt het iets echter.

@ Mini-boy, ja de naam…daar zijn we zelf ook nog helemaal niet uit. Dus het is voor ons ook nog een verrassing. Nou heb ik al wel een paar leuke meisjesnamen, maar jongensnamen vind ik zo moeilijk. En ik heb zelf het idee dat we weer een jongen krijgen, dus moet nog echt hard gaan nadenken.

Bij mij zit er telkens 5 weken tussen, dus 4 weken valt nog mee Saro

Groetjes,
Sandra

Oh! Geweldig weer dat moment!

Wij mogen Woensdag gaan luisteren… Ben benieuwd hoe Luka het vind, hij snapt er nog niks van nu!

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

@ Marmama: heel veel plezier woensdag!
Dani snapt er ook nog niet veel van hoor. Vandaag zei hij voor het eerst dat mama een baby in de buik heeft, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Als wij het al een wonder vinden dat er een klein mensje in je buik groeit, dan kunnen die kleintjes het natuurlijk helemaal niet beseffen. Komt mss wel als we echt een dikke buik hebben.

Fijn dat je het hartje hebt gehoord. Toch wel weer een geruststelling vind ik zelf en een supermooi gehoor.

geniet lekker van je zwangerschap.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

wat geweldig meid! nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! ik denk dat k het gemist heb dat je het melde… maar bij deze dan alsnog
ik ben erg blij voor jullie en natuurlijk dat je het hartje hoorde…dat alles oke was! toppie!

GEFELCITEERD!!

x Shirley