Vandaag sofietjes dag

pfff hier gaan ze 1 keer in de twee jaar op schoolreisje, dit keer dus niet, het was akkerdag… leuk maar supervermoeiend, Sofie zit als een zombie op de bank

ik heb de hele dag op school binnen geholpen met een circuit… de speur tocht kon niet uitgezet worden ivm de regen en storm weer…

vanochtend gingen de a klassen eerst met de huifkar naar een speeltuin om daar de prinses te redden, echt super gaaf…

daarna lunchen op school, met patatjes, knakworst en een toetje,

en toen dus het circuit/speurtocht doen… prachtig maar wat ben ik uitgewoond… heb 18 groepjes van 6 kindjes de draak laten zoeken en verslaan…de schat laten opgraven … en ze door vuur en water en over hoge bergen geleid

ik neem mijn petje af voor leraressen hoor…

groetjes Kim, mama van

en

Klinkt ontzettend leuk, maar inderdaad ook vermoeiend!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

wat je zegt jolanda,klinkt leuk maar vermoeiend

en sofie die heeft het naar haar zin gehad

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Dat klinkt erg vermoeiend inderdaad maar ook super gezellig!!
Leuk ook met die huifkar enzo!

Toevallig kreeg Steef vandaag een briefje mee omdat ze begin juli “Driestap” hebben.
Zoeken ze nog ouders die willen helpen.
O.a. van 's morgens 8 uur tot 's avonds half 9 groepjes kids begeleiden, pffff…langgg !!!
Even kijken waar ik mee kan helpen…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

fijn… eindelijk begrip voor mijn werk

Klinkt wel heel leuk zeg! Jammer van het weer… maar dat was een leuke oplossing voor blijkbaar!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh klinkt leuk kim, 6 juni gaan we met Demi’s school naar toverland, ik ga ook mee, ik zal 5 juni maar extra vroeg gaan slapen denk ik

Groetjes Nathalie & Co

Toverland in Sevenum ? hahaha das 20 min van ons af joh en ik ben er nog nooit geweest hahahahahaha. Heel veel plezier.

Hey Kim, klinkt wel heel gezellie hoor maar kan me voorstellen dat het heeeeeeeeel vermoeiend was al die kinderpret. Slaap lekkerrrrrzzzzzzzzzz…