Ik ben vandaag met een vriendin naar de Bioscoop geweest. naar Harry potter And the deathly hallows deel 2…en hij was ZO super!! ik vond hem echt geweldig, en wat een waardig einde! We hebben hem in 3D gezien en dat was echt de moeite waard al zeg ik het zelf…heerlijk genoten wij allebei!
Iemand van jullie hem al gezien? want ik had namelijk een vraag over een stukje uit de film misschien dat degene die m gezien heeft het weet. ik stel de vraag wel als ik weet of er iemand al is geweest anders is de vraag voor niks
Vandaag naar de Bioscoop geweest
Ik heb niets met die HP-films, maar leuk dat jij het zo naar je zin hebt gehad!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
@Mriek: ik dacht in het begin ook dat ik harry potter niks zou vinden maar eenmaal gekeken = verslaafd
dat heb ik idemdito met the twilight saga films… geweldig!! ooit kwam een vriendin langs: kom we gaan Twilight kijken, dat gaat over een meisje wat verliefd wordt op een vampier wat eigenlijk niet kan enzo.
ik zo: aah alsjebliefd zeg daar ga ik echt niet naar zitten kijken, vampiers PFF! maar… eenmaal gezien, TOTAAL anders dan verwacht, hij was geweldig! echt briljant! en nu ga ik in november naar deel 4 van the twilight saga en dan deel 1 van het laatste deel. deel 2 van het laatste deel komt volgens jaar ergens. maar ohhh de film vandaag was idd super! (dat had ik al gezegd he? haha!)
Je kan me niet overtuigen hoor Nog nooit gehoord van twilight saga. Maar leuk dat jij het zo leuk had!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ik wil nog niets erover lezen want ik wil heel binnenkort zelf gaan kijken!
Ben echt HP fan, al vanaf deel 1
Maarre…niets verklappen hoor alleen…is de film anders dan het boek of heb je het boek niet gelezen?
Groetjes van Sascha en Senne
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/WO88p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - Sascha en Senne op 30 Jul 2011 20:21:30
@Mriek: haha ik hou normaal helemaal niet van fantasie films maar die oh oh ohhh
@Sasha: ik heb het boek niet gelezen, maar ik lees sowieso voortaan het boek NA de film… waarom? omdat het boek uitgebreider is waardoor de film minder lijkt en als je eerst de film kijkt dan heb je daar je mening al over snapje?
Maar ik verraad niets! dan is het maar goed dat ik mijn vraag nog niet gesteld had die ik wilde stellen ehm… 1 tip: kijk hem ALS je hem in de Bios gaat zien in 3D dat maakt echt VET veel indruk, ongelofelijk! Dan is het veeeeel mooier kijken en dat is deze film echt wel waard!
Gewijzigd door - MamavanRico op 30 Jul 2011 20:29:32
Ik kan geen 3D kijken, krijg ik giga koppijn van
en ik zie nog geen verschil. Ik hoor van veel mensen
dat ik heel wat mis maar ja…
Denk dat ie hoe dan ook indrukwekkend is…
Groetjes van Sascha en Senne
Ik moet hem nog steeds gaan zien, maar ik ben al vanaf boek 1 HP verslaafd!
Ik wil er dus ook eigenlijk nog niets over lezen…
En de twilight saga hou ik ook van, ook odat er twee toch wel hele fijne mannen in meespelen…
dan niks over lezen, maar daarom zeg ik dan had je eigenlijk het boek ook nog niet moeten lezen want dan is het zo jammer van de film (vind ik persoonlijk dan he)
enne marmama idd vooral jake zijn lichaam
hahahaha inderdaad! heeeeel vaak, en dan vervolgens een weerwolf worden, maakt m nog stoerder!
ohw jee zwijmel zwijmel. lijk wel 15
@Inge: heerlijk toch! Mag ook weleens als mama zijnde!
Maar die Edward heeft ook wel wat, hij is alleen zo mager en bleek… mar ja, wat verwacht je ook van een vampier!
Leuk!
Ik ben nu met Peter ook alle delen weer aan het kijken. Gisteren deel 5 gezien. Wil ook het laatste deel dus nog zien.
Groetjes,
Sandra
@Marmama: ja dat magere dat vind ik niet echt wat idd, maar hij heeft wel een lekker koppie zijn gezicht op jake zn lijf… ja…dat is m wel geloof ik
@Sandra: super! deel 5 was toch harry potter harry potter and the order of the phoenix toch?? volgens mij heb ik alle delen gezien in HD behalve die. maar de helft gezien en op cam versie, echt vreselijk! (de cam versie dan, heb m dus uitgezet en nooit weer gezien, wel stom eigenlijk. maarre ik ga ze allemaal kopen in 1 box want het schijnt dat harry potter verkocht gaat worden zovan: deel 1 t/m 7)
Wij zijn naar de harry potter deathly hallows marathon geweest De aller eerste keer dat ie draaide
20.45 draaiden ze deel 1 en 00.01 deel 2
Het was fantastisch mooi, deel 1 normaal en deel 2 in 3D! We hebben het super naar onze zin gehad En inderdaad wat een mooi waardig einde! Helemaal super!
Dus Inge, mail je vraag maar naar mij
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
aaaaaaah geweldig he!!!
ik mail je ga je ook naar the twilight saga??? (18 NOVEMBER!!! YEAHH!)
Ik ga dinsdag met mijn broertje en zijn vrouw. Mijn man houd er niet van en gaat dan misschien een beetje bij mij vervelen en daar heb ik geen zin in .
Dinsdagavond om 18.30 gaan we naar de bios.
Heb er echt heeeeeeeeel veel zin in.
@Groentevrouw; hahaha ik ben blij dat mijn man dat niet doet, hij houdt ook niet echt van harry potter maar wil toch omdat ik alle delen met hem heb willen kijken het laatste deel toch zien ook al is hij er geen fan van lekker loyaal he hahaha. maarre ga je naar de 3D versie?? echt een aanrader hoor!