En ja het gaat toch gebeuren 22 augustus word mijn ventje geholpen aan zijn amandelen
De arts schrok een beetje dat het zo hard gegroeit was in zijn keeltje
Hij is vorig jaar november geweest
Dus ook nu is Justin aan de beurt
Ik krijg er altijd zo de zenuwen van he
Ik had dat met Robin ook
Maar ja het moet
Vandaag met Justin bij de kno arts geweest
Hai,
Begrijp het helemaal, als je kleine een operatie moet ondergaan, ook al is het een eenvoudige zou iedereen zenuwachtig van worden.
Heel veel sterkte.
Our littel angel is Larissa
Ach wat een ellende zeg dat het alsnog nodig is. Vervelend. Maar met Robin is het toen uiteindelijk ook allemaal meegevallen geloof ik he? Hopen dat dat voor Justin ook geldt en dat hij daarna van zijn klachten af is.
Alle liefs en sterkte! Ik kom de 22e op je schouder zitten hoor.
Groetekes, Sje
Veel succes met de komende tijd. Ik kom op je andere schouder zitten! Ookal zit ik op dat moment in Duitsland om een weekje vakantie te vieren, toch zal ik aan je denken! Veel sterkte!
@ Sje
quote:
Maar met Robin is het toen uiteindelijk ook allemaal meegevallen geloof ik he?
</BLOCKQUOTE id=quote>Robin moest een nacht blijven omdat hij een klassieke operatie kreeg
Weg knippen en dan dicht branden dit moest omdat hij de ziekte van willebrandt heeft
Justin heeft dit gelukkig niet dus dat is 10 minuutjes werk zeg maar
Ed gaat mee naar de ok want als ik mee moet gaan sta ik al te huilen denk ik en hij moet nog in slaap worden gemaakt
Ik ben daar zo watje in he
En ja Ed vind het niet erg
En Justin hangt ook erg aan Ed
Mijn moeder komt donderdag al zodat we vrijdag naar het ziekenhuis kunnen en zij blijft dan bij Robin Die nu al blij is maar ook bezorgt over Justin
Het is nog twee weken dus we hebben nog even
Ik probeer Justin er wel op voor te bereiden maar tot nu toe weet ik niet of het echt werkt hahah Justin is meer zo van lang leven de lol
Ach elke dag even en dan zien we het wel
Nee die heb ik niet lieke
Ik ben nu met het boekje van nijntje naar het ziekenhuis bezig
Hoop dat dat genoeg is
Andere tips zijn welkom
nee das niet niks ook al stelt de operatie niet veel voor!
Het blijft je kindje waar ze mee bezig zijn!
Alle sterkte en succes voor Justin en succes met Justin erop voorbereiden!!
groetjes GYtha