Vandaag is mijn vriendin geweest

Jaja we hebben leuk gespeelt… (Met de zelfde kracht hihi) heb sofie heel veel kusjes gegeven, want had haar echt gemist…
mama’s weer ff bij gepraat, en zo was de dag weer helaas erg snel voorbij (meestal he! als het gezellig is hihi…) nu lig ik lekker te slapen en te dromen over mijn mooie meis… die wel erg groot is geworden… pfff wat gaat het hard…

Sofie een hele dikke kus van mij! en hoop dat we elkaar toch weer snel zullen zien…

Kussjes van Jordy ook van mijn papa en mama…

sofietje heeft jordy toch niet echt heeeeel lief behandeld, slaan hoor! mijn kind bijt eindelijk van zich af en dan doet ze het bij lieve Jordy! Hij was zoo schattig,maar kussies geven en als stank voor dank kreeg ie een klap, da’s nou echte liefde he!Mooiste was toen Sofie ging huilen hij spontaan mee ging doen… ik weet het zeker dit gaat nooit meer over

Kussies

Ach sofie dacht gewoon,jij mij 2 keer om gegooit!!! ik krijg je wel , ze heeft dus nu haar gram kunnen halen hahahahahahha komt allemaal goed jordy was zooooo verliefd gaat echt niet over en ohhh die kussies zo lief