Vandaag is het zover

pffffffffffff barst van de hoofdpijn,heel de nacht liggen woelen…

me meissie gaat vandaag voor het eerst naar de basisschool…

gisteren een tasje en trommeltje gekocht van k3 dat wilde ze,want dylan heeft ook een tas en trommel hahhaha

zei is er klaar voor maar mama niet,die stilte die gaat komen he,vandaag gelukkig een ochtendje maarja morgen een hele dag

helppppppppppppp wouw dat ze nog 3 was hahahahha

ga er nu maar wakker maken en dan gaan we lekker eten,ik niet kan geen hap door me keel krijgen oohhhhh echt een muts hoor ben ik…

nou jullie horen vanmiddag of vanavond wel hoe het was,want om 1 uur moet ze al bij haar vriendinnetje zijn,die geeft klein feestje nog voor haar verjaardag.

Heel veel plezier Kaitlyn en Bianca heel veel sterkte.
Als ik jou was zou ik lekker de stad in gaan, jezelf verwennen!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeel succes!!!
Het lijkt mij echt verschrikkelijk om te wennen daaraan.
Maar als je eenmaal gewend bent is het vast fijn (ahum, zeg ik ook maar om mezelf alvast moed in te spreken hoor )
Nou ja, ze zeggen het allemaal wel: tijd voor jezelf enzo…

Sterkte!!

Groetjes, mamma van Stephan

Ohhhhhhhh sterkte meid, hopelijk heeft ze het rg gezellig en heb je iets bedacht wat je voor jezelf kan gaan doen of zo. Succes.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

zo zeg! kleine kaitlyn alweer naar de basisschool! zie haar nog zo zitten in de kinderwagen toen in eindhoven… waar blijft de tijd dat ze nog zo klein waren hahaha, maw dit jaar ga ik ook aan de basisschool geloven!

groetjes Kim, mama van

en

pfffffffffffff duurt zo ochtend lang zeg,jeetje miena…

heb me kast leeg gehaald en opnieuw ingericht,dacht de tijd zal wel voorbij vliegen not dus grrrrr

maar 12 uur komt ze uit nog een uurtje hhahaha

ene kim ja toen was ze 10 maanden was het nog maar zo…maar de tijden vliegen en idd sofie mag ook al dit jaar.

En Stephan, en Lucas en…volgens mij gaan er dit jaar heel wat kids van ikkeben naar de basisschool!

Maarre…het heeft dus wel iets positiefs…
Jij gaat je kasten opruimen etc.
Ik hoop dat ik daar ook “last” van krijg straks, hahahahaha!!! (grapje hoor!)

Nou, nog iets meer dan een half uur, dan kan je er vast heen!
We horen wel hoe het geweest is hè?

Ow, heel erg veel sterkte vandaag!!

En Kaitlyn : veel plezier meid op je eerste schooldag!!

en hoe was kaitlyn der eerste school dag
ik ben erg benieuwd .en bianca hoe gaat het met jou al weer een stukje geruster ,ja helaas worden kleine meisjes en jongentjes groot.tanja is dit jaar ook aan de beurt ,ze zeurt nu al wanneer mag ik nou naar de kleuterschool ,nou ik zeg nog even wachten hoor ,ja maar mama ik ben al groot hihihi.maar september mag ze

groetjes marielle mama van tanja

Ja Bianca, ook ikke hier is best wel nieuwsgierig hoor!!!
Hoe is het nou gegaan vanmorgen?
En zie je op tegen morgen, omdat ze dan de hele dag moet, of valt dat wel mee?

Stephan wordt in Juni dus 4 maar heeft het nog helemaal niet over de basisschool.
Interesseert hem helemaal niet

in begin moest ik echt blijven op school maar ze zag meer mama’s weggaan en toen ik zei nu ga ik ook vond ze dat dus goed.

ze heeft gespeeld,en ze heeft leren bidden dat vond ze wel intresant.ze hebben heerlijk buiten gespeeld en haar 1e tekening hebben we al weer hangen aan de muur.

ik vond de tijd dus heel langzaam gaan en heb dus me kasten gedaan was wel nodig moet ik zeggen hoor.

ja morgen een hele dag he pffffffff,maarja heb een leuke afleiding kreeg de nieuwe telefoonboeken geleverd dus ik denk dat ik daar gewoon mee begint morgen met bezorgen hihihih

maarja we zien wel,moet gewoon me ritme gaan vinden nu ze op school zit,en dat zal ff duren bij mij,maar ik probeer wel positief te denken,want nu loop ik met hoofdpijn rond en dat moet ik ff onder controle krijgen he.

Het lijkt mij ook verschrikkelijk wennen hoor!!!
Zeker die hele dagen!

Maar fijn dat ze het in ieder geval zo naar haar zin heeft gehad!
Dat scheelt enorm denk ik (ik weet nog wel dat ik huilend achter me vader aan rende tot aan de auto, als net 4-jarige. Wat dat betreft heeft Steef het niet van een vreemde )

Succes morgen!
En hopelijk zonder hoofdpijn!

He bah Bianca!
Ik moet er over 2 maanden aan geloven.
Ik zag er niet zo tegenop, maar nu wel!
Je hebt me aan het denken gezet hoor
Maar ik heb ook al gehoord dat ik niet zo heel veel tijd over houd. Moet hem toch een paar keer per dag ophalen en wegbrengen.

Misschien heb ik in maart voortaan overdag de tijd om achter mijn naaimachine te gaan zitten

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Nou, en jij kan mooie dingen maken Mim!
Zo heee, dat hebben we al een paar keer gezien hier.

ohhh meis wat een mijlpaal!

succes en ohhh wees trost wat is ze groot! en toch nog zo klein he

Tries

Liefs Tries

bianca4 hoe was kaitlyn haar eigen indruk op school,hoe vond ze het zelf .

groetjes marielle mama van tanja

zaan5

kaitlyn haar idruk was heel verbaasd ze had haar klasje zien maken he de inrichting dus ze stond heel verbaasd te kijken van wouwwww is dit nu mijn klas

ze was vanmorgen al op zoek naar haar stoel,ik heb knorretje en me naam hoor op me stoel mama,hahaha ze is er lekker vol van

Kaitlyn.beebiesite.nl

hihihihi of ik dylan hoor,die deed dat ook ales was stom ,maar als je de juf hoorde ging het goed en was hij leuk en deed goed mee hahhahaa

Kaitlyn.beebiesite.nl

elly,

dylan had dit gelukkig alleen in de kleuterklas hoor,nu vind hij het super gaaf gewoon,maar toen was het gewoon dat hij niet zonder me kon en toen vond hij alles stom

Kaitlyn.beebiesite.nl

Volgens mij krijgen alle kids een “ik vind dat stom” periode
Meen het me te herinneren van mijn broertjes vroeger…