Vandaag is alles stom (dag)

Sjonge jonge jonge jonge
Sarah is lastig!
Sinds een paar dagen. Gister en eergister al een beetje druilerig, maar vandaag na het werk… Poe hee.
Zal wel een sprong zijn, of het ligt aan het weer, want het regent al meer dan 4 uur. Bleeeh
Dan was vandaag ook nog mijn laatste dag bij de esso, en dat doet me eigenlijk meer dan ik dacht. Ga mijn twee liefste collega mannen zo missen. En de vaste klanten, dat was altijd lachen.

Maar goed, Sarah dus, die normaal altijd lacht, ken ik niet meer terug, als ze lijstjes kon maken zag die van vandaag er zo uit:
-box is stom
-speelgoed is stom, zelf het nieuwe speelgoed
-eten is stom
-mamma die 5 stappen van mij vandaan loopt is stom
-mamma die bij me blijft is ook stom
-fles is stom
-mamma’s schoot is stom
-poezen zijn stom
-bed is stooohooom
-mamma danst stom

Het enige wat leuk is is de camera, want dan heeft mamma geen bewijs van mijn chagrijnige snoet.

Ach ja, we doen maar gewoon mee, lekker stom doen heel de dag. Heb nu anderhalve week vrij voor school begint, dus genoeg stomme dagen te gaan.

Groetjes van een stomme Boukje en een stomme Sarah (die nu wel slaapt, pfff)

ps. de 8 maanden sprong is een hele heftige he? Ze is nu 35 weken. Wat zijn ze nu aan het leren, wat kunnen ze da’lijk meer, want misschien kan ik haar daarin helpen.

Lilypie First Birthday tickers

Die sprong is idd heel heftig. Sterkte en hopelijk is ze er snel uit!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

HA HA HA Oh zo herkenbaar als ze al kon praten hoorde je nu de hele dag nee nee nee nee nee nee nee welkom in mijn wereld dan

Groetjes,

Michèle

owh gut haha ik dacht dat Dim vandaag een dwars dag had maar dat lijstje past hier ook perfect wil niets!!! Zelfde leeftijd ook hé, denk ook sprongentijd hoor hij eet de laatste dagen al wat moeilijker iniedergeval de groentehap gaat er met geen mogelijkheid in ^^ en idd alles is stom.

Maar hij is ook erg jengelig en bij mij is de regel (ik voel me soms heel streng hoor ) Jengelen is naar bed. Dus hij heeft grootst deel vd dag op bed gelegen en geslapen twee uur over eten doen en weer slapen haha zeer vervelend. Niets is goed genoeg behalve zelf staan en mama aan haar twee duimen vasthouden, voor de rest alleen maar jengelen. Hij wou zelf alleen eten naast mama op de bank zelluf zitten in de maxicosi of eetstoel ging er met geen mogelijkheid een hap in!

Lekker stil liggen op bed naar mama kijken is wel leuk, dus even er naast gezeten verhaaltje voorlezen zat hij heel tevreden stilletjes te luisteren. Maar goed de laatste paar dagen is het ook wel laat voor hem geworden! en dat moet ook weer even ingehaald worden. Morgen weer een dagje naar de kdv hopen dat zon dagje even uit zijn normale omgeving hem weer een beetje op ritme brengt ^^ en mij natuurlijk…

Hoe is het trouwens met die drentel collega afgelopen ^^ of zie je hem nu nooitttt weer?

Achus, moet hij dan echt naar bed? helpt dat? Slaapt hij dan ook?
Ik ben niet zo “streng”, ik heb wel altijd gedacht dat ik dat zou zijn, en dat denk ik nog steeds, maar ik heb zo’n idee dat het nu niet zoveel uitmaakt. Als ze zo jengelig doet, en ik zou haar op bed leggen (wat ik wel eens doe, maar dan omdat ik denk dat ze jengelig is omdat ze moe is) wordt ze alleen maar jengeliger.

Vandaag was mijn planning om mijn huis eens onder handen te nemen. Maar met zo’n baby lukte dat niet. Tja, dan maar haar op het grote bed leggen, ik ernaast en spelen. Als dat na 5 minuten stom is geworden, weer ergens anders naartoe en ga zo maar door, vermoeiend, maar dan is ze sneller uit de sprong, heb ik gelezen.

Ow, en wat bedoel je met die collega? Sorry, ik vergeet echt héél veel.

Groetjes, Boukje

andere topic… haha…

ow nou het zou wel per kind verschillen, maar als de mijne hier heel jengelig doet en niets wil zelfs neit waar hij normaal vrolijk van word en ik leg hem op bed is hij zo weg, foppie in aai over de bol binnen 5 minuten, als het al niet is voor ik de deken fatsoenlijk over heb gedaan. Eerst deed ik dat ook nooit want de mijne kon zonder slaapjes overdag iniedergeval zo gedraagde hij zich altijd en kon hem nooitin slaap krijgen, maar ik draaide opeensdie knop in van in dit gejengel heb ik geen zin je gaat naar bed was het toen zat geloof ik en hij sliep zo. Sinds dien stop ik hem in bed als hij jengelt als hij dan echt niet wil slapen dan merk je het wel en mag hij er weer uit ^^, hij heeft er ook wel wat knuffels en een knisperboekje inliggen dus het is niet echt krijzen hier maar ow hier is het ook wel leuk… Maar het zou wel per kind verschillen hoor

Die STOMME sprongetjes ook!!!

Ander topic van mij…?

Oooooow, dan slaapt hij wel, ik zag het al voor me, zo’n kindje dat jengelig is, en dan in bed steeds jengeliger en jengeligerer…
Ja, dat doe ik ook wel eens met Sarah, maar dan is ze achteraf gewoon jengelig van de slaap.
Als het dan een rare tijd is, waarop ze normaal niet slaapt, heb ik zoiets van, ik vind het wel goed Sarah, we gaan het gewoon proberen.
En mocht het erger worden haal ik je er wel weer uit.

Vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen!!!

Hier ook de 8 maanden sprong. heel lastig als alles goed lijkt te zijn maar alles is stom. Ik merk wel dat als je je schikt en denkt oke vandaag een moeilijke dag en ik ben er gewoon voor haar dat het heel makkelijk gaat maar als ik denk ik meot nog dit en dat dan merk ik dat ik me ga ergeren en moeilijker tegen het jengelen kan. Dan maar een dagje niet poetsen. Ik hoef haar dan ook neit op bed te leggen dan is het gillen en echt huilen. je meot ze echt even door die moeilijke dagen heen helpen. Gelukkig zitten er ook wel wat makkelijke dagen tussen hier en kunnen we even opladen. Als het trouwens op eht eind van de dag moeijk gaat en je hebt er al een hele dag op zitten gaan we vaak even lopen met de wagen dat is een fijne afleiding voor ons maar ook voor Muriel. dan de laatste fles en lekker op bed. Gelukkig slaapt ze s avonds wel zo in en slaapt ook de hele nacht door.

Ja idd, Murielisblij, gister heb ik ook de boel de boel gelaten en ben er alleen voor Sarah geweest.
Ik geloof dat ik het uit het oei-ik-gorei boek heb, dat ze het snelste door de sprong heen zijn, als ze niet teveel huilen. Huilen lijdt alleen maar af van de verandering. (ofzoiets).
Dus dan maar véél veranderingen. Dan blijft ze het vriendelijkst.
En ach, zo erg vind ik het ook weer niet, ik probeer de lol er wel van in te zien. Zometeen gaat alles weer makkelijker geworden en ik kan me verheugen op het nieuwste wat ze gaat leren.