het ging zo goed maar nadat ik het dit ook tegen iedereen zei is het niet meer zo goed gegaan … huilt vandaag heel de dag… verder deze week ook of de ochtend of de middag aan het huilen geweest… terwijl hij harstikke moe is… kleine chinezen oogjes van de slaap!! zielig gewoon … maar kan niks voor hem doen… in bed/box/ op de arm… niks is er goed… denk dat mijn zoontje elke week een ‘sprongetje’ maakt
Vandaag huilt hij heel de dag
ik denk dat je kindje te moe is om in slaap te komen. Helpt het om hem lekker strak in een doek te wikkelen en dan in slaap te wiegen? Laten huilen in bed?
Wat heb je al geprobeerd?
Ik denk dat je de cirkel moet doorbreken.
Groet Loes

hij is een ‘huilbaby’ al vanaf geboorte! we doen nu sinds 3 weken inbakeren… vandaag een flinke terugslag denk… maar… ik pakte hem net op zat hij helemaal onder de ontlasting!! zelfs in zijn haar … dus nu ff in badje gedaan… en straks drinken en dan slapen… denk wel dat het goed komt nu…!! maar is altijd ff pittig zo’n dagje… denk je de ochtend niet nou dan de middag vast wel!! niet dus!!
Ooooh meissie toch…!! Heel veel sterkte, hoop dat ie gauw wel lekker slaapt, zodat hij en jij tot rust kunnen komen!!
de meeste huilbaby’s mankeert wat bij ons was het de hele dag en nacht door inbakeren heeft hier niet geholpen hij verzette er zich fel tegen vindje het gek als je honger heb dan wil dat ook niet
Ja idd, de meeste huilbaby’s hebben wel wat. Jens ook, maar daar ben je al van op de hoogte inmiddels.
Vind 't erg sneu hoor, zoals 't loopt nu. Dikke knuf!!
nou meiden door jullie lieve knuffels en reacties staat er nu alweer een lach op mijn gezicht!
ja we zitten ook nog een beetje in die molen van … wat zal er met hem zijn… hij is gelukkig als stuk rustiger… maar nog niet volgens het boekje en tja ieder kind is anders… RRR is erg belangrijk maar altijd thuis zitten is ook niet goed voor mij!!
wie weet komen we er snel achter wat de échte oorzaak is en … kunnen we ons lief mannetje helpen! nu elke dag spannend wat hij gaat doen… waardoor is zenuw ben en hij dit ws ook aanvoelt … dus hierdoor zit je dan in een soort molen… pfft … komt het ooit goed??