En alles zag er goed uit!!!
Jeetje wat een goed nieuws.
We moesten voor de echo naar het ziekenhuis, maar gelukkig was de arts erg aardig en heeft alles heel duidelijk en goed laten zien. Ze vertelde ook precies wat ze deed. Heel prettig.
En de beelden waren ook echt heel scherp, Je zag heel duidelijk de handjes en voetjes met alle vingertjes en teentjes.
En het gezichtje was ook zo’n mooi gezicht, dat kleine neusje, het mondje wat een paar keer open en dicht ging. Echt super!!
Vandaag de 20 weken echo gehad
He, wat gaaf!
Super dat het goed is gegaan, een hele opluchting! Heb je nog foto’s meegekregen? Nou deel twee van je zwangerschap gaat alweer in, snel he??
Liefs!
Wat goed joh, fijn! Dus jij bent ook alweer op de helft, jemig. Veel plezier met de tweede helft!
Groetjes,
M
Pfff altijd spannend zo’n titel maar gelukkig alles is goed, gefeliciteerd!
groetjes,
Wendy
Wat super dat alles goed is. Toch weer een hele geruststelling.
Weten jullie wat het gaat worden of niet?
Groetjes,
Sandra
Fijn dat jullie beeb er helemaal goed uitzag! Nu kun je lekker de volgende 20 weken in gaan!
Groetjes Rainbow, trotse mama
quote:
Wat super dat alles goed is. Toch weer een hele geruststelling.Weten jullie wat het gaat worden of niet?
Groetjes,
Sandra
Thanks meiden, ja echt heerlijk dat alles er goed uitzag.
En we wilden inderdaad weten wat het gaat worden. En het geslacht was ook goed te zien. Dus we weten of Dani een broertje of zusje krijgt.
Maar sorry meiden we houden het voor ons zelf, haha
Bij Dani wisten we het ook en hebben we het gelukkig ook geheim kunnen houden. Hoop dat het nu ook lukt. Vind het nl wel leuk om het voor onszelf te houden.
Fijn dat alles goed was. Enne de helft zit er nu op. Geniet er lekker van. Voel je je goed trouwens?
groetjes Ramona
quote:
Fijn dat alles goed was. Enne de helft zit er nu op. Geniet er lekker van. Voel je je goed trouwens?groetjes Ramona
Hey Ramona,
Ja ik voel met eigenlijk erg goed. Heb tot nu toe geen klachten en voel de kleine al lekker in mijn buik. Erg fijn is dat!
Fijn is dat he als je leven voelt. Maakt het allemaal toch wat echter vind ik. Ik voel die van ons nu ook sinds een paar dagen. Geweldig gevoel.
Fijn dat je je goed voelt.
groetjes Ramona