Vandaag CB -> Suikerziekte testen :(

We zijn vorige week bij de huisarts geweest en ging ze overleggen wat te doen, bloedprikken of urine test.
Vanmorgen weer bij de huisarts gweest voor overleg enz. Morgen moeten we bloedprikken en krijgen we gelijk uitslag! Aan de hand daarvan kijken ze wat we verder gaan doen.

Even afwachten nog dus. Gelukkig doen ze er wel wat mee.

Liefs Shirley

en hoe is de uitslag?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

En hoe is het gegaan??

Groetjes,

Michèle

Eliza is gestest via een vingerprikje (wat ze heel stoer toeliet!!) en haar wardes zijn wel hoog maar niet voor suikerziekte dus over twee weken word ze weer getest en als ze dan nog hoog zijn krijgt ze een volledig bloedonderzoek incl schildklier en maag/darmonderzoek omdat ze ook al vanaf haar geboorte hard ontlasting heeft en maar 1/2x per week poept, plus het vele drinken en vele slapen kan iets betekenen maar hoeft niet.

Nog steeds spannend en niet veel wijzer…

Liefs Shirley

Heeft ze toevallig de afgelopen dagen iets meer gesnoept dan normaal of iets meer zoetigheid gegeten?? Dat zou de iets te hoge waardes kunnen verklaren. Schrijf anders eens op wat ze zo allemaal eet. Je staat overigens versteld wat er allemaal in zo;n poppetje verdwijnt maar dan heb je misschien een beeld kwa suikers. Koolhydraten en zetmeel zetten overigens ook om in suikers.
Succes en sterkte meid. Ik hoop dat het niets of iets onschuldigs is.

Groetjes,

Michèle

stoer hoor dat ze zich zo goed hield!
maar dat betekend dat ze in ieder geval geen suikerziekte heeft of niet?
ik heb er helemaal geen verstand van hoor dus misschien is het een hele stomme vraag.
zal wel balen zijn als ze dat volledige onderzoek zal moeten ondergaan, daar word je toch niet echt bepaald vrolijk van.
ook ik hoop voor je dat het niets of anders iets kleins zal zijn.

liefs,
Rinske

@ michele : Sinds dat we naar het CB zijn geweest hebben we heel erg opgelet met suikers enz. Het zou best kunnen dat ze toch teveel nog heeft binnengekregen.

@ Rinske : Het is nog onzeker of ze suiker heeft of niet. De waardes waren niet perfect voor geen suikerziekte maar ook weer niet veel te hoog dat je met zekerheid kan zeggen ze heeft wél suikerziekte. Over 2weken hebben we een gesprek over het slapen en ontlasting en dan prikken ze gelijk weer op suiker.

Liefs Shirley