Vandaag al aan het werk ipv morgen

Ze belden gisteren dus of ik vandaag zou kunnen komen ipv vrijdag. Ik dus gauw geregeld met oppas en dergelijke. Het is trouwens alleen maar voor een vergadering dus zo moeilijk was het nou ook weer niet en morgen gaat mijn kleine ventje gewoon naar andere oma zoals gepland stond (kan ik mooi even het huis door)
Beetje vervelend wel dat ik nu eerst naar mijn moeder moet (half uur rijden en dan dus weer een half uur terug) terwijl ik alleen maar voor een vergadering van een uurtje op het werk moet zijn wat ook nog in mijn eigen woonplaats is. Hoop heen en weer rijden dus (2 uur rijden totaal) alleen maar omdat mijn zusje van 12 die op de middelbare school zit niet een uurtje alleen thuis kan zijn… pfff over gedoe gesproken!
Dat is dan wel weer een voordeel van mijn schoonmoeder, die maakt nergens een gedoe van en past zich tenminste aan!

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Wat fijn dat je zo’n flexibele schoonmoeder hebt! En dat jij zo flexibelt bent is fijn voor je baas

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

succes ermee!!

Hey,

Het ging heel erg goed, heb hem vandaag naar mijn schoonmoeder gebracht met alleen het idee van de ochtend maar… schaam schaam, ik miste hem totaal niet! Dus ik gebeld en hij kon ook de middag blijven (oma blij) en heb hem uiteindelijk pas tegen vieren opgehaald! Ondertussen keihard gewerkt in huis zodat het eindelijk weer eens allemaal blinkt en fris is, echt heerlijk. Boodschappen gedaan en ook nog even met een boekje op de bank gezeten.
Gelukkig bleek de zure appel achteraf helemaal niet zo zuur te zijn!
Ik voel me zo bevrijd nu! Heb hier al vanaf mijn zwangerschap tegenop gezien en het ging zo lekker dus ben weer van 1 van mijn angsten verlost.
Bovendien vond ze mijn schema heel leuk, duidelijk maar ook grappig verteld.
Nog een leuk iets: ze had de luier, jawel, achterstevoren aangetrokken bij hem (sluitstrips dus achter) hoe ze het voorelkaar heeft gekregen geen idee, vooral niet als je dus weet dat er geen natte broeken van gekomen zijn hahaha!

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Wat heerlijk dat het zo goed ging. Nu wil je vast vaker zo’n momentje voor jezelf En zeker knap: de luier achterstevoren. Haha!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”