Vandaag 10 jaar geleden

pffffffffff heb het moeilijk vandaag heb waterige ogen,en ben blij dat het weer sepptember is

10 jaar geleden is het vandaag dat onze lieve kevin* is overleden in me buik
loop al een week te bedenken hoe ik deze dag kan overslaan,maar helaas dat gaat niet,heb niks laten merken vanmorgen aan me kinderen,alleen me mams zag het

ze zei alleen ik weet het meis,blijft moeilijk deze periode

nu ik dit zo neer zet lopen de tranen dik over me wangen

probeer wat afleiding te zoeken,of het lukt weet ik niet…

Och meissie
Ik snap heel goed dat dit een vreselijk moeilijke dag is en altijd zal blijven.
Is Hans aan het werk kvandaag of is hij thuis? Ben je alleen of heb je een beetje afleiding?
Heel veel sterkte in ieder geval!!!
Denk aan je hoor!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ohhh meissie, ik zag je topic en wist meteen wat erin zou staan…
Het ís en blijft moeilijk, elk jaar weer en elke keer als je eraan terug denkt!

Sterkte vandaag…

Pffff krijg er dikke tranen van!

Wie weet heeft jou *Kevin het wel heel leuk met andere *Kevin bij de sterretjes…

Je hebt m’n msn mail en wat dan ook he, je bent me nooit tot last dat weet je wel he?!

Groetjes Nathalie & Co

Ohhhhhhhh meissie toch, dit blijft een moeilijke dag. Die 10 en zelfs 30 of 80 jaar maken het er niet minder om en helaas kun je deze dag niet overslaan. Sterkte hoor Meis !!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

meiden bedankt

bieb,

hans is werken,kan helaas geen vrij krijgen dus zat van vanmorgen tot half 11 alleen,me moeder kwam eerder…die zou eigenlijk pas na 12en komen als ze de jongens uit school had gehaald

heb beetje gerommeld,mag wel niet wegens overbelasting van de knie

heb ook de album gepakt met foto’s en alle kaartjes en gedichten gelezen

ik weet je kan de dag niet overslaan,elk jaar komt dit terug net als 5 november de uit gerekende datum ook zo dag,maar moet zeggen dat ik soms de 6e heb oja gisteren,dus minder als vandaag en as maandag

maar goed ga zo maar weer verder met die rot foto’s die nog iet in de album zit hihihiih

heeeeel veel sterkte bianca

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

heel veel sterkte hoor moet verschrikkelijk voor je zijn
liefs jessica

liefs jessica

quote:
net als 5 november de uit gerekende datum ook zo dag,maar moet zeggen dat ik soms de 6e heb oja gisteren, dus minder als vandaag en as maandag

Ja, je hebt natuurlijk twee van die moeilijke dagen
A.s. maandag is de dag dat je bevallen bent van Kevin* toch?
Brrr…ik moest regelmatig aan je denken vandaag en ik ben erg blij dat ik niet in jouw schoenen sta.
Is het trouwens een beetje gegaan vandaag?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Heel veel sterkte meid!

heel veel sterkte!!!

Liefs Els

Ja trek je het een beetje meis?
Ik moet ook steeds aan je denken, nou ja hopelijk heeft het een beetje geholpen dat we hier met je meeleven!!

Sterkte ook voor hans!

Groetjes Nathalie & Co

Sterkte meid
Weet wat je voelt
Denk aan je

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

zo die dag is om pfffffff,heb smiddags een spelletje gedaan op de pc,was zo in het spel dat ik vergat dat het al half 4 was en de deur open ging en me zoon zei hoi mam ik ben er weer hihiihihih

hans kwam er al snel achteraan en savonds kwamen me ouders,dus dan heb je afleiding

meiden heel erg bedankt,dit heb je dan gewoon ff nodig he,gewoon die paar lieve woordje “we denken aan je”