Vandaag 1 jaar

Wist je dat ik sommige van jullie vandaag 1 jaar al kan, en dat we hele leuke tijden hebben gehad… en nu nog steeds.

Soms met een traan en soms dat ik van mijn stoel viel van het lachen ???

Jullie zijn echt een beetje mijn familie geworden, en ik vindt jullie allemaal schatten…
En ik hoop dat we zo nog heel lang doorgaan…

Groetjes
gabriella en jasper 28-01-01

ja ikke ook zat er net aan te denken voor mij is het al meer dan een jaar ik was een week of 10 zwanger van jordy en nu ook al bijna 10 weken van de 2 de… ook ik hoop dat we zo nog ewen door gaan heel gezellig… we moeten maar weer een meeting gaan plannen vinden jullie niet?

Gr tries

Goh inderdaad waar blijft de tijd…
En een meeting leuk!!

Groetjes Nathalie

ja inderdaad leuk een meeting…

als iedereen nu wat datums opgeeft en een idee waar wie of wat ??
Dan kunnen we iets gaan organiseren…

Groetjes

Dames!!! We hadden eigelijk een afspraak staan in Januari! maar ja door allerlei redene kon dat niet, we zoeken nog steeds naar een datum Ellen en Ikke!

Kussies

jaa dat klopt maar dat was toch voor de winter babies ???

ook leuk om voor iedereen te doen anders doen we het 2 keer…
ik ben altijd wel in voor een feestje

Groetjes

nee 2001 babies

Kussies

doorde weeks of in het weekend?

wel binnen kort ik ben niet meer zo gek dan ik nog met 4 weken te gaan naar amsterdan ga hihihi…

Tries

ellen en kim,
moeten maar iets regelen, zij waren al bezig…

we horen het wel…
ik wacht met spanning af…

Groetjes

mogen 2000 baby’s ook komen of is het alleen voor 2001 want ik wil jullie wel weer een keer zien hoor is alweer zo lang geleden

groetjes anita

nou leuk hoor val ik ff buiten de boot.

plons

groetjes bianca

Nou mij lijkt leuker om 2000 en 2001 baby’s hoor, veel gezelliger, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

Groetjes Nathalie

nee is voor iedereeen! maar we willen alle 2001 babies samen op de foto hebben, maar dames dit keer wel midden nederland dus

HILVERSUM IS THE PLACE!

Kussies

Yessss…

kei leuk, ik ga der voor hoor !!!

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Heeeeeeee meiden,

Ik had vandaag niet eens tijd om ff te kijken op het bord… mijn jongste dochter is vandaag een half jaar en ik wou graag een gezellig avondje met de kids en mijn husbunnie! Maar dat kost wel wat voorbereiding, pfff ik had voor de oudste twee een kleinigheidje gekocht. Die kregen ze als een soort van pluim, omdat ze altijd zo goed meehelpen! En voor Fabienne natuurlijk ook een kadootje! Vind het toch wel een speciaal moment (of verklaren jullie me nu voor gek??!) dat echte baby zijn is er eigenlijk al weer af! Gebak erbij en ons gezellig avondje was compleet…

Maar goed, de meeting!! Yeah ik heb er zin in! Ik wil jullie nu onderhand ook wel eens in het echt zien, Bianca heb ik al gezien, dat was erg gezellig en kimmetje chat ik wel eens mee… dus ik heb het gevoel of ik haar al jaren ken!!! Ze beloofd al weken te bellen, maar ze zal mijn nummer wel weer kwijt zijn!?? Simone heb ik ook al eens in het echt gezien, maar die komt haast niet omdat ze nog geen internet hebben. We bellen ook af en toe! Dus misschien komt moontje ook wel!

De hoe en de watjes bespreken we nog he kimmetje?? Doen we van het weekend wel ff want morgen moet ik naar de tandarts, kiezen trekken! Pfffff whellup! Ik krijg gelukkig wat lachgas maar de spanning blijft hoor! (voor de mensen die het nog niet wisten ik heb een ongelooflijke angst voor de tandarts, heeft met vroeger te maken, ben mishandeld door de school tandarts!) Maar goed die lachgas is wel lekker!

Kim dit weekend hoor je me hoor!

Kussies ellen

Had op prikbord al gefeliciteerd. Maar ik doe het gewoon nog een keer. Gefeliciteeeerd!

liefs Mo

oohh gelukkig begon al te huilen hier.

nou hilversum weet ik te vinden wat ellen al schreef ben ik bij haar geweest.dus ik vind het allemaal wel oke.

groetjes bianca