Heeeeeeee meiden,
Ik had vandaag niet eens tijd om ff te kijken op het bord… mijn jongste dochter is vandaag een half jaar en ik wou graag een gezellig avondje met de kids en mijn husbunnie! Maar dat kost wel wat voorbereiding, pfff ik had voor de oudste twee een kleinigheidje gekocht. Die kregen ze als een soort van pluim, omdat ze altijd zo goed meehelpen! En voor Fabienne natuurlijk ook een kadootje! Vind het toch wel een speciaal moment (of verklaren jullie me nu voor gek??!) dat echte baby zijn is er eigenlijk al weer af! Gebak erbij en ons gezellig avondje was compleet…
Maar goed, de meeting!! Yeah ik heb er zin in! Ik wil jullie nu onderhand ook wel eens in het echt zien, Bianca heb ik al gezien, dat was erg gezellig en kimmetje chat ik wel eens mee… dus ik heb het gevoel of ik haar al jaren ken!!!
Ze beloofd al weken te bellen, maar ze zal mijn nummer wel weer kwijt zijn!?? Simone heb ik ook al eens in het echt gezien, maar die komt haast niet omdat ze nog geen internet hebben. We bellen ook af en toe! Dus misschien komt moontje ook wel!
De hoe en de watjes bespreken we nog he kimmetje?? Doen we van het weekend wel ff want morgen moet ik naar de tandarts, kiezen trekken! Pfffff whellup! Ik krijg gelukkig wat lachgas maar de spanning blijft hoor! (voor de mensen die het nog niet wisten ik heb een ongelooflijke angst voor de tandarts, heeft met vroeger te maken, ben mishandeld door de school tandarts!) Maar goed die lachgas is wel lekker! ![]()
Kim dit weekend hoor je me hoor!
Kussies ellen