de avond 4 daagse begint,wel weer gezellig hoor,dylan loopt voor de 4e keer mee,en verheugd zich nu al op de laatste avond,hmmmm hoe zou dat komen hahhaa
probeer foto’s te maken onderweg en zal die op kaitlyn haar site zetten
de avond 4 daagse begint,wel weer gezellig hoor,dylan loopt voor de 4e keer mee,en verheugd zich nu al op de laatste avond,hmmmm hoe zou dat komen hahhaa
probeer foto’s te maken onderweg en zal die op kaitlyn haar site zetten
Wist helemaal niet dat dat “verdeeld” is over het land joh.
Hier is het al twee weken geleden en het begint hier altijd (al eeuwen ) op maandag…
Leuk zeg, dat Dylan al voor de 4e keer meeloopt!
Loopt Kaitlyn niet al te “zeuren” dat ze ook graag wil, net als haar grote broer?
Of vind ze het wel prima zo?
Nou Dylan, zet m op vanavond!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
bij me vriendin begint het pas eind juni ofzo heel laat.
maar kaitlyn wil wel,maar ze doen sinds verleden jaar vanaf groep 2 en niet meer met 1,dit omdat ouders niet mee wilde lopen en ja kleuters van 4 mogen niet alleen moet een ouder elke avond mee,vanaf groep 2 moeten er per avond 4 extra ouders me 1 ouder op 4 a 5 kindjes.
Maar ze hebben hier ALTIJD (echt al jaren ) de finale op donderdag.
Het is hier dus van maandag t/m donderdag…
Nou ja, wat maakt het uit, als ze maar lol hebben hè
wat ik kan heugen is dat ze hier elk jaar van dinsdag tot vrijdag doen…
maar sommige steden doen maandag tot donderdag
dus ook heel verschillend
Heeeeeeeeeeyyyyyyyyy leuk hoor, zet m op Dylan en heel veel plezier !!! Het lekkere weer komt eraan.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Heel veel loopplezier!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
hij loopt nog steeds pffffffff het loopt giga uit dus,normaal beginnen ze de 1e dag van nr 1 tot de laatste nu begonnen ze achterin en ja ze hebben start nr. 9 dus ja dan duurt het nog wel ffies…
hans is er nu heen belde net dat ze nog 10 minuten van de begin punt waren…
we vergaten alleen de camera door ff te haasten hier,alles liep volgens schema en ja toen moest kaitlyn nog plasssen toen had ze de verkeerder schoenen aan,en buiten was hans zijn band leeg lekker dan hahaha…
maar morgen neem ik hem mee,zet de tas al klaar straks
veel wandelplezier
Hier zijn ze gisteren begonnen
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
HEEYYYYYYYY Hoe is het gegaan ? Waren ze nu erg laat klaar ?
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
half 10 kwam hij thuis hij was wel moe maar meer door het slenteren op ten duur…
hij heeft heerlijk nog gezeten en daarna naar bed,vanmorgen kreeg ik hem er niet uit hij was nog boos ook op me dat ik hem wakker maakte hihihiih
Jee, laat zeg voor die kids…
Kan me voorstellen dat hij protesteerde vanmorgen, hahahaha!
Nou, vanavond weer…
nou ik vindt je dapper hoor dylan .
de avondvierdaagse is best pittig ,ja ik heb vroeger met me vader ook altijd de avondvierdaagse gelopen .me tiende keer heb ik nooit gehaald .stom he .nou veel succes vanavond .en morgen op naar de finis .succes jij ook he bianca
groetjes marielle mama van tanja
nog 2 keer pffffffffffffff en het is warm dus moeten ze vel drinken dus komkommers gaan mee ok weer vocht en onderweg geeven we wat…
gisteren waren we gelukkig om 20.45 thuis