Vanaf welke leeftijd?

hoi heb ff een vraagje… had lars daar straks in zijn park liggen en hij draaide zichzelf volledig rond zijn as, en toen begon hij zich op zijn zij te rollen zo ver dat hij zichzelf niet meer recht kreeg… even daarna wou hij een dutje doen en ik legde hem in zijn bedje,ineens hoorde ik vanalles door de babyfoon en ging kijken ,ja hoor dezelfde houding.is dit niet erg vroeg? ik ben nl erg bang dat hij zich zo draaid s nachts en gaat stikken want zijn gezichtje ligt dan echt tegen de matras… hij ligt nu ook, te slapen in zijn wipstoeltje omdat ik hem niet in bed durf leggen! ik dacht dat stefke dat pas deed op zes maanden of zo… weet iemand wat ik hier tegen kan doen? want geloof dat ik vannacht anders langs hem ga zitten…

liefs jessica

Stephan draaide van zijn rug op zijn buik toen hij 6 dagen oud was
Maar als ik hem gewoon strak instopte dan ging het prima.
Vanaf 2 maanden ofzo heeft hij een slaapzak aangehad, zodat hij zich niet bloot kon trappen enzo.
Maar wat kan je er aan doen…da’s een goeie.
Misschien zo’n ding gebruiken als wat Jolanda gebruikte bij Cas (Jolanda reageerd vast wel even Ik weet niet meer wat voor ding dat precies was namelijk )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Hihi daar ben ik dan.
Een safety sleep heb ik bij Cas gebruikt omdat hij op zijn zij moest liggen.
Werkte perfect.
Je kan 'm bij de prenatal kopen.
Cas kroop door zijn hele bed, maar toen hij hierin lag, bleef hij gewoon liggen.
Mag maar gebruikt worden tot 6 maanden geloof ik.
Je kindje ligt niet vast, maar tussen 2 schuimrubberen kussens in.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ok alvast bedankt!! ga er straks voor kijken,hier is wel gene prenatal,maar wel premaman daar zullen ze het ook wel hebben e,n anders rij ik ff na sittard daar ben ik ook op twintig minuutjes daar hebben ze wel ene prenatal…

liefs jessica

Hey Jessica, jij zit ook niet zo ver hier bij me vandaan zie ik nu ( ik las dat je in 20 min in Sittard bent dus keek ik effe )Ik woon in Neer, das de kant van Venlo op via de Napoleonsbaan.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

quote:
safety sleep

Zo heet dat kussen trouwens niet, maar ik kan gewoon niet op de naam komen. Het zijn in ieder geval 2 kussen van schuimrubber waar je kindje tussen ligt.

Dat ik nou niet op die naam kan komen! Ik blijf verzinnen.

Je had er toch laatst een foto van geplaatst Jolanda ???

Ja maar die stond op de oude website, ik zal 'm anders vanmiddag thuis even opzoeken (stt ben nu op mijn werk).

Gevonden!!!
Babysleep;

p.s. is dus niet Cas op de foto.

ja dank jullie wel
astrid wij wonen in limburg maaseik om precies te zijn,venlo is hier ongeveer een uurtje vandaan (weet ik toevallig omdat ik daar eens ooit een vriendje heb gehad )

liefs jessica

Cassie een paar maanden geleden in zijn babysleep;

aaaaahhhhhh!!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Hoi jessica,
gebruikt Lars een speentje?
Want dat kan ook stikken tegen gaan.

Liefs Kristel

Wij wonen richting Venlo en ongeveer zo`n 30 min van Maaseik vandaan. Hihihi grappig he.

ja astrid komen dicht bij elkaar in de buurt hihi
hoi kristel lars gebruikt een speentje ja ma als hij erg vast slaapt dan verliest hij het altijd… dus weet niet of dat echt helpt… ben er ondertussen toch wel wat geruster in ma ga toch op zijn minst vijf keer per nacht kijken met als reultaat een serieus slaap tekort… och ja hoort er allemaal bij he!!!

liefs jessica