Oh ja, die Wim-Kan-uitleg is inderdaad ook erg bruikbaar! Haha! Moet je wel op een strand zitten. Of werkt-ie op andere plekken ook?
Groetekes, Sje
Oh ja, die Wim-Kan-uitleg is inderdaad ook erg bruikbaar! Haha! Moet je wel op een strand zitten. Of werkt-ie op andere plekken ook?
Groetekes, Sje
We zaten op het strand, maar ik denk op die leeftijd dat ie op andere plekken ook bruikbaar is.
Groetjes,
Michèle
Er kan tenslotte overal zand opwaaien! Haha!
Laatst met de klas van de oudste naar de boerderij. Stonden we in de kalfjes-stal en die kleine beestjes kregen melk uit een emmer te drinken. Gingen ze elkaar daarna staan tongzoenen. Legde de boerin uit dat ze dan nog elkaars melksnor aflikken. Zag er erg knus uit.
Op een gegeven moment duikt zo’n kalfje met z’n voorpoten achter op een ander kalfje, dus ik zeg “lijkt me stug dat daar een melksnor zit om weg te werken!”.
Groetekes, Sje
Wat is de Wim Kan uitleg???
Sorry noooit van gehoort.
Maar om even terug te gaan op MalawimamaJada: Ook wij zeggen gewoon tegen Noah dat er op dit moment niet genoeg centjes zijn om alles te kopen.
Hij vroeg ook om een boekje, en een snoepje etc, Sorry lieverd, mama heeft niet genoeg centjes nu.
En daar neemt hij tot nu toe altijd nog genoegen mee…
Liefs, Melanie
@ Melanie dat is een sketch van Wim Kan waarin twee hondje druk bezig zijn en een klein jongetje aan Wim Kan vraagt: “meneer wat doen die twee hondjes??” En Wim kan zegt tja wat moet je dan in zo’n situatie en uiteindelijk tegen het jongetje zegt: “Nou dat ene hondje heeft zand in zijn oogjes en die andere duwt hem nu naar huis”.
Groetjes,
Michèle
quote:
ha ha ha wat had de boerin daarop te zeggen??
Niks, want ze heeft het niet gehoord. Misschien maar beter ook met al die 8-9-jarigen erbij. Haha!
Groetekes, Sje
@ Melanie het is ook al wat ouder, maar soms zie je de sketches nog wel op tv. Misschien staat ie nog wel op you tube ook.
Groetjes,
Michèle