De extra Max-kilootjes zijn er volgens mij bijna af…Maar wat er nu zit, is die verschrikkelijke blubberbuik die nog steeds een beetje bol staat. Als ik iets naar voren buig, zie je echt van die huidrimpeltjes, van die overtollige huid. Logisch natuurlijk, maar niet mooi. Max is vier weken nu, vanaf wanneer mag je buikspieren gaan trainen? Niet dat ik erg veel zin in heb trouwens, ik ben liever lui dan moe wat sporten/trainen betreft, maar ik wil toch graag een beetje een platte/stevige buik terug. Ik loop nog in mijn positiekleding, maar wil dit weekend graag mijn eigen kleding van zolder halen. Ik denk dat die wel past, alleen bij mijn buik misschien niet zo…Maar mag ik nu al aan de Ab Roller hangen zeg maar? Ik heb op zolder zo’n buikspierapparaat staan (zwaar onder het stof, hahaha)…mag dat?? Het is zo’n ding waar je mee op de grond moet liggen en dan moet je naar voren en naar achteren rollen…Ik dacht dat je wel de schuine buikspieren mag trainen, maar niet de rechte? Of is het andersom???
Groetjes Rainbow, trotse mama