@Rainbow: Dat Aaron dik kan gaan worden van de jogi enzo zou wel kunnen want als hij mijn aanleg krijgt zal hij snel dik worden!
Aangezien hij bij het CB de laatste 7/8/9 maande zoeits (weet niet meer precies) elke keer onder het gemiddelde zit vind ik het best als hij wat suikers binnen krijgt.
Oke…te veel is nooit goed daar hoeven we niet over te twisten maar hij is ZO actief de hele dag!
Hij is van 7 uur smorgens(of eerder) tot savonds 7 op en slaapt smiddags hooguit 3 kwartier en verder rent hij…kruipt achter autoos aan…sprint van de bank/kruipt op de bank…zit geen 20 seconde stil en is DRUK druk druk!
Ik geloof dat hij dan zijn suikers wel verbrand…en nee…hij is niet zo actief door die suikers want hij heeft dat al van borstvoeding afaan zeg maar…dat beweeglijke.
Als ik zo lees wat jullie allemaal geven aan je kind dan kan ik mezelf er wel in vinden dat ik misschien wat te veel geef en heb nu ook het idee wat meer diksap te gaan geven.
Ik heb het allemaal in huis maar meneer vind dat niet zo lekker en appelsap/jus de orange/ jogi/ enzo allemaal wel…en aangezien hij de lekkerdere dingen wel drinkt ben ik al blij als hij dat vocht wel binnen krijgt.
Maarre…ook diksap en roosvice bevatten suikers hoor…ik denk dat vele van jullie je daar in vergissen!
Maar…ik ga wat strenger zijn…geen cola meer (alhoewel hij nooit veel krijgt/kreeg)…niet onze drankjes pakken…zal hem een snoepje minder geven…en een koekje…en een chipje…zal dit en zal dat…haha…
Oja…Rainbow…als je mijn bouw zou zien dan snap je dat ik beter filet american kan pakken dan een chipje…maar ik vind het lekker hoor!
Gr, danielle