Hoi dames, ik had zaterdag al een topic geplaats, maar ik wil nog ff extra advies van jullie …misschien hebben jullie nog dingen die helpen of die ik kan doen voor die kleine smurf…
vrijdag kwam ze thuis met verhoging van het kdv, 38.5 was het toen, savonds had ze 40.4 wel goed gegeten en gedronken… alles verder eigenlijk normaal…
zaterdag overdag, wast een drama, ze wilde alleen maar op je borst liggen en een beetje baby tv kijken… savonds had ze weer 39.6 … die nacht is ze om 05.00 uur wakker geworden heb ze weer goed gedronken, en zondagmorgen had ze 37.5 dus koorts vrij, ze was weer helemaal gezellig, wilde absoluut nie op schoot, alleen maar lopen en met blokkies gooien… gisterenavond, zondagavond dus bam weer 39.0 …dus wederom een pcm (dit hebben we eigenlijk vanaf vrijdag al gedaan om de 8/9 uur) , weer lekker doorgeslapen… vanmorgen om 07.00 uur heb ik haar voor mijn werk nog een papfles gegeven, helemaal leeg…en 38.1 had ze, dus heb ik haar toch nog een pcm gegeven, want ze voelde gewoon echt best warm aan, daarna knort ze weer lekker verder, mijn man is vandaag thuis, en ik zit toch wel lichtelijk gestresst op me werk, vind haar zo zielig wor…
ik ga zo de dokter bellen dat manlief toch naar de huisarts kan, want het duurt nu wel lang vind ik ! zijn er nog dingen die ik kan doen tegen de koorts? kunnen dit kiesjes zijn die doorkomen ? mijn moeder vertelde dat ze vroeger mijn sokkies in de azijn gooide, 50%water en 50% azijn, en dat dat super goed hielp…dus misschien dat ik dat vanavond ff ga proberen… hebben jullie nog tips, of hebben jullie kids dit ook wel eens gehad ???