Heb vanacht met de kleine in het ziekenhuis gezeten. Diagnose; acute bronchitis! Goh wat een gedoe joh! Was zo vreselijk bang! Man niet hier, ik dacht als dat maar goed gaat! Nou we zijn er dus uiteindelijk zo’n 5 uurtjes geweest, en ze is weer helemaal opgeknapt. Kon vandaag niet eens vrij nemen wat ik had net een cursus! bah! Nou denk dat als het lukt ik vanmiddag maar lekker vroeg naar huis ga om met d’r te knuffelen!
Vanacht met J in ziekenhuis! :(
Jeetje wat ontzettend heftig. Nooit leuk, maar al helemaal niet als je man ook nog eens van huis is. En dan kan je nog niet eens vrij nemen van je werk. Het zit je allemaal even niet mee. Hoop dat het je lukt wat eerder naar huis te gaan vandaag. Heeft ze vaker last gehad van bronchitus, of is dit de eerste keer?
Heel veel sterkte en beterschap.
Groetjes,
Sandra
he gat en ik dacht dat ik het zwaar had vanacht. Gelukkig begrijp ik uit je verhalen is de nanny heel lief voor haar, maar ik snap dat je liever zelf bij je meissie bent. Dat ben ik ook al is ze nu bij pappa.
Groetjes,
Michèle
Dat is schrikken zeg! Kreeg ze het opeens erg benauwd? En wist je meteen wat het was met jouw medische achtergrond? Dus dat je naar het ziekenhuis moest? Wat eng joh en zielig voor Jada! Gelukkig is ze weer wat opgelapt, maar ga maar zo snel je kan naar huis voor een knuffel inderdaad! Beterschap!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gatsie, wat naar. En dan ook nog eens zonder man, wat een schrik. Gelukkig is ze alweer thuis. Maar wat heftig dat je geen vrij kon nemen. Ik hoop dat je snel naar huis kunt om zelf bij je meisje te zijn. Sterkte!
Groetjes,
M
Tja was wel even schrikken idd, eerste keer, nooit eerder gehad, weet wel wat de waarschuwingssignalen zijn! Maar goed, als het om je eigen kind gaat kun je d’r echt geen afstand van nemen en gaan die 4 jaar schooling die ik heb gehad, gewoon aan me voorbij! Tijdens de lunch was alles toch weer goed! Ze was weer aardig aan het bazen, dus ja dan kun je wel zeggen dat ze weer redelijk is opgeknapt! Ik heb de telefoon bij, dus bij twijfel word ik gebeld door mijn veel te lieve nanny!
Jeetje, wat schrikken!!
Gelukkig gaat het nu wel alweer beter!
Gaan ze er verder nog iets mee doen, of moet je het aankijken?
Liefs, Anne
We hebben wat medicatie mee gekregen en ze is ook verneveld in het ziekenhuis! We moeten het aankijken en als het niet beter is denken ze in de richting van Asthma, maar dan zou ze wel laat zijn “ontdekt” want meestal is het rond de 1ste levensjaar, maar omdat het in mijn man’s familie zit is het even afwachten! Maar heb er nu wel een beter gevoel bij, voelde me zo alleen vanacht, ik dacht echt, als er mij nu zoiets overkomt, wie let er dan op de kleine, maar oma komt in september, dus das niet heel lang meer!
zou het niet een alergische reactie kunnen zijn want jullie hebben toch sinds kort een poesje?
before you judge me, try hard to love me
oh nee he! wat rot!
Ik heb het ook gehad als 2jarige ukkepuk en kreeg daar ook een dubbele longontsteking bij… sindsdien heb ik dus chronische bronchitus.
Ik geloof dus meteen hoe bang je was!
hoe is het nu met haar??
Enne het is HEEL logisch dat je eerder naar huis gaat…
ik heb al diep respect voor je dat je naar de cursus bent geweest… die dingen gaan idd ook gewoon door! sterkte meid!
@ mama van 3 jongens; we hebben het katje nog niet thuis, omdat hij/zij nog te klein is komt pas begin augustus! daar was het dus niet van!
@ mama van rico; ze hebben haar nu wat medicatie gegeven om proberen een longontsteking te voorkomen! Heb wel het idee dat het een stuk beter gaat; dat echt pieperige is van d’r ademhaling af. Ze hoest nog wel veel, maar ook de koorts is weg!
Vanochtend werd ik weer gewoon het huis uit geduwd; zo van Ja doei mama, ga nu maar naar je werk! Oohh en volgends de nanny stond ze net alweer te springen, grappig hoe snel ze is opgeknapt!
haha, wat fijn!
ja ik weet er alles van piepende ademhaling kriebels in je keel en je kapot hoesten… naar is dat. ik blijf er soms ook echt in hangen.
Idd ik dacht wel dat ze een medicatie zou krijgen daarvoor, bij mij was het acuute bronchitus met een acuute longontsteking, dus medicijnen om het te voorkomen…nouja ik zal het zo zeggen: dat had geen zin meer
fijn dat het bij je meisje niet zo gelopen is!
en helemaal top hoe ze nu al met je omgaat zovan: maaam maak je nie druk ik ben oke