Vanacht drama

vanacht om 3uur wert ze wakker (normaal nooit) even gaan kijke ma was nix aan de hand 4uur weer wakker en toen was het raak!!
schone luier geen koorts geen water nix wou ze en nix hielp ze huilde echt alsof ze heel veel pijn had druppeltjes voor tantjes wou ze al helemaal niet zie ook aleen nog maar bobeltjes…
dit heeft tot 6ongeveer geduurt heb haar buikje wat gemaseert…en is toen bij mij in slaap gevallen heb haar meteen in haar eigebed geled en heeft tot 8uur geslapen nu lijkt er nix meer aan de hand…
wat kan het zijn of zijn geweest??
zo huilt ze normaal nooit had echt bijna de huisart gebeld …
ben toch nog niet helemaal gerust…

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hoe oud is ze?

Wij hebben dit ook wel eens gehad. Erik had toen de leeftijd voor verlatingsangst.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend dat ze vannacht zo heeft gehuild. Ik zou helaas niet weten wat het is, want wij hebben de luxe dat we er nooit uit hoeven s’nachts voor Tim. Soms geeft hij s’avonds nog een paar huiltjes. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze misschien eng gedroomt heeft en daardoor wakker is geworden.

Hoe gaat het nu met haar? Als ze nu gewoon goed eet en drinkt, allert is en niet hangerig is, koorts heeft etc. Dan zou ik persoon nog even wachten met het bellen van de huisarts.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb dit met Morgan ook even gehad, op een gegeven moment was het standaard om 3 uur 's nachts raak. Na 3 nachten ben ik het gaan negeren en was het over. Wel altijd even gechecked of er echt niks was natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

zondag word ze 27weeken…
de leeftyd voor verlatigs angst??? ze lacht na iedereen ma wil bij niemand op schoot aleen maar mama maar als ik er niet ben dan is alles oke…
normaal gaat ze 20.00uur na bed 8.00 / 9.00uur pas weer wakker
dan zou ik toch eerder zeggen dat ze drama maakt als ze na bed moet ma dat helemaal niet!

nu gaat het wel beetje zeurderig…van het slecht slapen misschien of beetje last van haar buik…
heeft wel al 3x ontlatig gehad ma steets heel klein beetje

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hoi,

onze kleine jongen heeft dat begin deze week gehad.
overdag het zonnetje in huis. en 's nacht ineens wakker en zeer overstuur huilen.
Na 2 nachten was het ineens weer over.
geen rare luiers koorts etc gehad.
hij heeft al 4tanden dus dat was het ook niet

Zal wel bij de leeftijd horen.
Kan me wel voorstellen dat je schrikt omdat ze het normaal nooit doet. Maar dat doet die van ons ook niet.

kortom even afwachten als het gewoonte wordt kun je altijd nog actie ondernemen.

rond 29 weken begint verlatingsangst.
maar voor die tijd krijgen ze ook een sprongetje maar daar zat hier maar een week pauze tussen
de 29 weken “fase” hangt eigenlijk nog vast aan die 23/24/25/26 weken sprong

Kan ook heel goed tandjes zijn. Dani slaapt dan ook 's nachts heel onrustig, omdat hij zich denk ik niet helemaal lekker voelt. Overdag gaat het dan wel goed. Of sprong…die is volgens mij ook rond 6 maanden.
Zolang ze overdag verder gewoon normaal is, dus normaal eet en gewoon lekker aan het spelen is lijkt me dat er niets aan de hand is.
Naast dat het natuurlijk vervelend is voor jullie beide denk ik niet dat je je ongerust hoeft te maken.

Ik hoop dat vannacht beter gaat met jullie meiske!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

vanacht ging het iets beter is wel vaker wakker geweest steets gaan kijken ma sliep nog half half heel onrustig dus
om 6uur was het wel even gillen ma ging vijsnel over
lijkt echt of ze pijn heeft zo heel zielig huiltje is het maja over dag is er nix aan de hand buiten dat ze beetje zeurderig is af en toe…

Vervelend dat je er toch nog een paar keer uitmoest. Maar wel fijn dat het in ieder geval wel beter gaat s’nachts.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Heey,
Dat klinkt precies hetzelfde als bij Seth!
Wij gaan er ook nog regelmatig uit, maar ik denk dat het bij hem zijn tandjes zijn.
Sinds vanochtend voel ik het eerste puntje, en wellicht zit er nog meer aan te komen. Ik smeer er dan altijd chamodent op, dan heb ik in ieder geval het idee dat ik er iets aan heb gedaan. (ik heb namelijk niet altijd het idee dat het werkt, maar soms ook wel hoor!)

Misschien heb je hier iets aan, en krijgt Kailani tandjes??!
Liefs, Anne

Lilypie