Met welke leeftijd van jullie kinderen zijn jullie overgegaan van wandelwagenbak naar buggy?
Liefs Vanessa, moeder van Jesse

Met welke leeftijd van jullie kinderen zijn jullie overgegaan van wandelwagenbak naar buggy?
Liefs Vanessa, moeder van Jesse

Morgan was 5 maanden toen ik naar de buggy van de wandelwagen ging, met 9 maanden zat ze in zo’n kleine buggy zeg maar.
Groetjes,
Michèle

Nora ging met een half jaar over op het zitgedeelte van de wandelwagen. Met een maand of 10 pas in de losse buggy.
Als je zoontje met zn hoofdje tegen de bovenkant van de bak aankomt, of steeds probeert rechtop te gaan zitten, is het echt tijd, maar bij de meeste wagen kunnen die zitgedeeltes ook nog erg plat, dus kan hij daar ook nog lekker in slapen.
liefs
Wij hebben met 5,5 maand de bak eraf gehaald en de wagen omgebouwd tot zitgedeelte. Tim lag echt helemaal klem in de bak, dus ja we moesten wel. Maar het zitgedeelte is ook prima en kan in de meeste gevallen nog erg ver naar achteren, zodat ze alsnog bijna liggen.
Groetjes,
Sandra
Hier ook zo rond de 6 maanden. We waren op vakantie met de wandelwagen (dus zonder zitdeel) toen ons dametje graag bleek te willen zitten. Hebben we toen gedaan door een kussentje achter haar rug te doen en haar zo laten zitten. Misschien een idee om te kijken of Jesse het ook leuk vindt? Recent zag ik nog een topic over van iemand die dat ook zo deed (met foto’s).
Erik was 6 maanden toen we de bak eraf haalden en hij ging zitten in de wandelwagen. In de buggy was 'ie iets ouder, een maand of 10 dacht ik.
Groetjes,
M
Zelf deacht ik ook om zo rond de 6 maanden de bak eraf te halen en dan de buggygedeelte te plaatsen. Maar Jesse geeft zelf nog niet aan dat hij de bak niet meer fijn vind. Hij komt al vanaf zijn geboorte helemaal tot rust in de wandelwagenbak. Als hij daarin ligt dan raakt hij zowat in een trans en ligt hij heerlijk te liggen in de bak. Hij trekt zich ook nog niet op. Dus ik denk dat ik hem nog wel even lekker in de wagenbak laat, want eigenlijk vind ik het ook wel prettig, want zo ligt hij lekker warm onder een dekentje en nog lekker beschermd door de randen. Maar wie weet laat hij volgende week wel zien dat hij iets anders wilt dan de bak. En dan kan ik altijd nog de bak eraf halen…ik laat het aan Jesse over.
Was gewoon erg benieuwd wat zo gemiddeld de leeftijd is. Want Jesse zit nog niet en vroeg me af als het dan wel mag.
liefs

Toen ze niet meer in de bak paste en het leuk begon te vinden om te zitten en rond te kijken. Michelle was precies 6 maanden.
quote:
Nathan was nog voor de 3 maanden over, die was gewoon het uitzicht beu. Altijd huilen in de kinderwagen.. toen ik er wandelwagen van gemaakt had was t over.
Hier precies net zo.
Wel de “buggy” zo plat mogelijk zetten, want echt zitten is er natuurlijk
nog niet bij.
M.