Hoi hoi,
Even een vraagje Dylano wordt over een week 6 maanden dus dan toe aan de opvolgmelk. Maar het geval is dat mijn bus zaterdag of zondag leeg is. Zouden jullie nu nog een bus 1 of gelijk bus 2 nemen?
Groetjes Michelle
Hoi hoi,
Even een vraagje Dylano wordt over een week 6 maanden dus dan toe aan de opvolgmelk. Maar het geval is dat mijn bus zaterdag of zondag leeg is. Zouden jullie nu nog een bus 1 of gelijk bus 2 nemen?
Groetjes Michelle
Michèle heeft pasgeleden precies zo’n zelfde topic geopend.
Gewoon lekker bus 2 nemen. Als-ie een week eerder geboren was, dan was je nu toch ook overgegaan op bus 2? En dan was het toch precies hetzelfde kindje geweest hoor!
Groetekes, Sje
Hoeveelheden blijven dan hetzelfde mini-boy?
Komt ook net verkeerd uit hahahaha. Moet maandag na cb. Maar dat red ik niet =met bus 1. Had zelf ook wel het idee naar 2 te gaan.
pffff lijkt wel of ik het weer voor het eerst doe
Groetjes Michelle
Ga het op het cb vooral niet aankaarten dat je al op bus 2 overgegaan bent want dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een preek dat je “2 dagen te vroeg bent”. Lekker voor je houden die informatie.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 31 Mar 2009 21:35:57
Wij gingen ook naar 2. Je kunt dat wel mengen met wat je nog van 1 over hebt, is waarschijnlijk nog fijn voor Dylano’s darmpjes ook. N2 heeft een net wat andere samenstelling, is ook wat dikker en daar KUNNEN ze last van hebben. Bv dat ze even iets hardere poep hebben. Hoeft niet hoor, maar als je toch je 1 wilt opmaken…
Je mag dezelfde hoeveelheden aanhouden, ik denk bij Dylano toch ook 180+6 he? Eigenlijk verandert er niets, alleen de 1 wordt een 2! En Dylano wordt nu echt steeds groter!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Inderdaad gewoon overgaan naar bus 2.
Die paar dagen maken het verschil nu ook weer niet.
Groetjes,
Sandra
Het is duidelijk gewoon bus 2 hahahaha.
Sje hier op het cb zijn ze gelukkig helemaal niet moeilijk. Met de fruithap en groente was ie ook nog net geen 4 maanden en toen zeiden ze zelf je kunt vandaag al wel beginnen
Rainbow ze worden inderdaad groot
Groetjes Michelle