Van ledikantje naar juniorbed of groter?

Ons dochtertje slaapt nog in haar ledikantje maar over niet al te lange tijd zal zij een groter bedje nodig hebben. Hebben jullie tips voor een leuk bed met kledingkast en dergelijke? Gelijk een groot bed of een russen maatje?

Ben benieuwd …

Gr Esther

Wij gaan meteen voor groot. We krijgen het oude bed van mijn broertje dat nog bij mijn moeder staat en ik voel er niks voor om een peuterbed te kopen en dan weer te moeten verkopen. Maar zo lang ze nog in der ledikant kan en wil slapen houden we het even zo nog.

Groetjes,

Michèle

wij hebben nu toevallig een tussenbed maar de oudste twee gingen na hun ledikant direct in een groot bed beide ging goed (de jongste heeft er afgelopen nacht voor het eerst ingelegen en dat ging goed)

before you judge me, try hard to love me

Rens slaapt nu nog in zijn ledikant maar die gaat straks ook naar een groot bed. Geen tussenmaatje dat vind ik zonde van mijn geld en qua veiligheid maakt het niets uit.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Anne-Louise hebben wij ook op een groot bed gelegd. We hebben een sofabed voor haar gekocht en dat met de lage kant tegen de muur aangezet. Zo heeft ze toch nog een ledikant zeg maar, alleen dan wat groter Ze ligt er nu een week in en ze vind het super om in d’r nieuwe ‘gote’ bed te slapen. Ze gaat met plezier naar bed

Groetjes , Aline

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

< img src = " http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/1FeA.jpg "width = " 66 " height = “80” border = "0 “alt =” Lilypie - Persoonlijke foto "/ > < img src = " http://lb1m.lilypie.com/1FeAp2.png "width = “200” height = "80 "border = "0 “alt =” Lilypie Eerste Verjaardag Ticker "/ > < / a>

Wij zijn ook gelijk voor groot gegaan. Hij ligt in mijn oude bed van zo’n 20 jaar oud. Maar dat functioneert nog prima Nieuwe lattenbodem er in voor nog geen 15 euro en klaar waren we (matras was nog goed, is geen 20 jaar oud ).

Wij hadden zoiets van: vroeger gingen wij ook niet in een tussenmaat, dus waarom hij wel?

Wij hebben een meegroeibed gekocht. Dat staat nu op de kleinste stand, maar kan mee tot over de 2 meter! Is ook wel handig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij hebben een ledikant gehad, maar de kleine heeft daar alleen overdag in geslapen, wij hebben er voor gekozen om aan co-slapen te doen (met z’n 3-en in een bed) Toen ze 1,5 was ben ik gestopt met borstvoeding en heeft ze een twijfelaar gekregen, (dus nog groter dan een 1 persoons bed) Daar slaapt ze nu in en als ze in de nacht wakker word komt ze naar papa & mama’s bed! Ze vind het heerlijk, we hebben het wel zo gedaan dat ze opstaande randen heeft bij haar hoofd aan de zijkanten zeg maar, dus ze kan er alleen aan de onderkant uit! Zo valt ze niet uit bed!

wij zouden in eerste instantie ook gaan voor een meegroeibed. maar uiteindelijk vonden we een ander bedje toch leuker en dat is een peuterbed. wij hebben juist hier weer bewust voor gekozen omdat we ze niet gelijk in zo’n groot bed willen stoppen, voor nu vinden we zo’n peuterbed prima en hier kan ze ook nog best een tijd mee doen.

zo blijkt maar weer dat het gewoon een kwestie van eigen idee is.

liefs,
Rinske