Nou wij hebben rico’s kinderkamer (bijna) compleet. het hoeft alleen nog maar bezorgd te worden (haha!)
maar nu had ik wel een paar vraagjes.
1: wanneer is de beste tijd om te gaan switchen van ledikant naar peuterbed? Rico maakt zichzelf namelijk sinds een week elke keer wakker omdat hij bijna niet meer in het ledikant past en dus BOTST.
ik weet dat ik hem dan in een peuterbed kan leggen maar… HOE pak ik het aan? want… het gaat om de volgende punten
*Hij slaapt nog in slaapzak met een dekbedje eroverheen (kouwkleum!!) dus de slaapzak moet weg. omdat als hij uit zijn bed komt nouja schiet niet op met slaapzak aan…
- Hij blijft niet onder zijn deken liggen omdat zo gauw hij omdraait het dekbedje mee gaat en hij dan ook weer wakker wordt van de kou…
*Hij is natuurlijk gewend aan zijn ledikant hoe ging dat bij jullie?
2: is het slimmer om EIGENLIJK pas aan het switchen te beginnen zodra het weer wat warmer is buiten? ivm slaapzak/dekbed.
3: rico gaat nog wel is staan in bed… nu heeft hij houvast, dan niet meer. is dit niet gevaarlijk?
oke dat was het wel! thnx!
oh trouwens… is het slim om het peuterbed in zijn kamer te zetten maar zijn ledikant ook nog even te laten staan zodat hij het bed alvast kan zien vanuit de ledikant? meende dat ik het ergens las… en hebben jullie dit opgebouwd? dus: s’middags in peuterbed…s’avonds in ledikant?
Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Jan 2011 13:22:40