Van kruipen tot staan

Toen ik terug kwam uit nederland in Oktober had Emilie het kruipen aardig onder de knie, nu raced ze door het huis! En… eergisteren zag ik haar zowaar aan de salontafel staan!! Grappig om te zien als dat zo snel gaat, je bent nog maar amper gewend aan zo’n ‘muis’ die op 4 pootjes door het huis en om je heen raced en dan moet je al weer aan de volgende stap wennen!!

Anouschka en Émilie

Goed zo Emilie
Weer een nieuwe fase

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat goed zeg!!!
ga zo door, voor je het weet kun je achter haar aanrennen.

Groetjes Marianne mama vanRuben

hallo

wat leuk he
grappig eigelijk dat het zo snel gaat he .
en ja dat wordt er zeker achter aan rennen.
veel succes ermee

veel liefs harriet

h van asselt

Leuk hoor. Mooi om te zien hé.
Wel leuk om te zien dat Émilie en Stijn aldoor het zelfde doen in ongeveer dezelfde tijd. Eerst het verhaal over de tanden en nu dit. Met Stijn gaat het ook ineens heel snel. Hij tijgert dus al een hele tijd en kruipen slaat hij over. Wel zit hij in die houding, op handen en knieen, maar hij gaat gewoon niet vooruit. Nu gaat hij ook op zijn knietjes ergens bij en af en toe gaat ie dan staan.
Ik vind het zo mooi om te zien. Ik geniet er echt van. Het gaat ook echt zooooo snel.
Leuk hé!!!

Groetjes Wiets

ja lachen is dat! Stijn en Emilie lopen inderdaad aardig gelijk. Het is echt fantastisch om ze zichzelf te zien ontwikkelen. Ook dat eigen willetje!
Ik ben nu begonnen met 3 keer nee te zeggen en weghalen, en als ze dan niet wil luisteren, hup, 2 minuutjes in de box en daana mag ze er weer uit. Ik moet zeggen dat dit volgens mij wel helpt. Kinderen hebben het snel door wat er gebeurt als ze iets niet mogen. En als we ergens op visite zijn en ze niet wil luisteren dan ipv de box, in de kinderwagen. Dit zorgt er ook voor dat je niet boos gaat worden, en gaat gillen etc. Gewoon rustig even apart zetten met het kookwekkertje ernaast, zodra na 2 min het ringeltje gaat mag ze er weer uit.

Anouschka en Émilie

Goed van je hoor.
Ik heb niet zo heel veel spulletjes waar hij niet aan mag komen. We hebben het heel strak en leeg. De leuke en uitdagende dingen staan wel wat lager en zo.
Ook Stijn wordt heel zinnig. Ineens gaat hij moeilijk doen met brood, terwijl hij normaal binnen now time 2 op eet. Met beide knuisjes gaat hij naar de mond, haalt het brood eruit en verpulverd het. Heel onnozel.
Het rare is, de ene keer wil hij niet en het volgende hapje weer wel. Heel gek vendje. De ene keer moet hij het persee zelf doen en de andere keer moet ik het in zijn mond doen.
Drinkt Emilie al uit een tuit? Ik probeer het al een tijdje, maar Stijn weigert dan zijn mond open te doen. Maar goed, we gaan vrolijk door. Normaal gesproken doe ik thee of sap met de tuit (proberen) en melk niet. Ik weet dat zijn melk heilig is, dus misschien wil hij dat wel met de tuit. Ik zit het ineens te bedenken, ga ik vanavond even doen dus…

Groetjes Wiets

ja, Emilie drinkt nu alleen nog maar uit een tuit, water. Gewone melk wil ze niet en haar fles wil ze alleen nog maar 's morgens en ook die zie ik dat ze meer en meer van laat staan. Eigenzinnig dametje. Ik herken dat wel, van dat eten. Emilie heeft daar ook best wel last van, van het ene wel en het andere ineens niet meer lusten. Met name de melk produkten en fruit, doet ze steeds moeilijker mee. Ik ben een beetje bang dat ze straks een tekort gaat krijgen aan melkprodukten omdat ik er gewoon niet genoeg meer inkrijg. Tot nu toe gaat het nog, ik denk dat ze gemiddeld zo’n 300 cc per dag binnen heeft. En ze groeit er nog steeds prima op. Ik hoop dat het voldoende is. Haar groentenhap eet ze perfect.

Anouschka en Émilie