Van het ene uiterste naar de ander

In Indië is een 70-jarige vrouw bevallen van een tweeling. Samen met haar 77-jarige man verkocht het koppel hun hele hebben en houden om dat geld dan te geven aan een ivf-behandeling. Met succes. De oudste moeder ter wereld beviel van een iets te vroeg geboren, maar gezonde tweeling.

Buffels, een hypotheek op het land, een lening en al hun spaargeld moesten eraan geloven om Omkari (die al twee dochters en vijf kleinkinderen had) zwanger te maken. Het was het echtpaar niet alleen uit kinderliefde te doen. Ze wilden absoluut nog een zoon omdat die recht op een bruidsschat als hij trouwt en op het land van zijn ouders kan gaan werken.

De behandeling heeft mij veel geld gekost, maar het is elke stuiver waard geweest. Ik kan nu sterven als een blije man en een trotse vader", zegt de 77-jarige Charan en papa van de tweeling.

Niet te geloven pfffffff

Tries

Tja, het is dat het een andere cultuur is maar anders zou ik het onverantwoord vinden om mensen op die leeftijd nog kinderen op de wereld te laten zetten.

Groetekes, Sje

Niet normaal en puur egoistisch dus.
Hij kan nu sterven als een blije man…helaas groeit het kind wel op zonder ouders. en dat die dokter en aan mee werken …

Groet
Bianca

ja heb het gelezen is toch belachelijk, zo heb ik nog een verhaal gevonden 17 meiden op 1 school zwanger van nog geen 16 jaar, ze hadden met elkaar afgesproken om samen zwanger te raken en samen hun kindjes op te voeden, dan ben je toch wel helemaal gek geworden.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gewijzigd door - Tweetyx op 08 Jul 2008 16:51:35

ik vind het ook zo belachelijk

oooo wat erg zeg!

groetjes gytha

Dat meen je niet! Echt egoïstisch sjonge jonge. Lekker voor de kinderen straks! Bah…

echt niet te geloven dit hoor

zie me al gaan met een dikkebuik als ik 70 bent hihihiih

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Doet me denken aan m’n frustraties van afgelopen zondag. Ik zag een man met een ong. 3 mnd oude baby in zijn armen achter het stuur rijden. Even daarna zag ik 3 mensen op 1 moter rijden. Vader voorop met de helm op, moeder en baby achterop zonder helm. De moeder kon zich nergems aan vasthouden. want ze had de baby vast. Levensgevaarlijk! Dit laatste zie ik overigens regelmatig.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier komt ook bijna elke dag een gezin met de auto de straat in rijden en dan zit het peuterdochtertje bij papa op schoot mee te sturen. Onverantwoord!

Groetekes, Sje

Niet normaal meer zeg!
triest gewoon.

Groetjes Marianne mama van Ruben

77 is echt veel te oud. Als je kind nog maar drie is ben jij 80!!! dat is echt niet normaal. Sommige gaan erg laks om met het grootste geschenk dat je maar kan krijgen! Daar moet je zuinig op zijn!