Ja ja het koste wat moeite maar het is dan toch eindelijk gelukt mijn dochter van net 2 is van d’r tut af!!! Ze heeft er 3 dagen op gezeurt en als ze moe is wil ze het nog wel, maar ze zijn weg! hahahah ben zo blij!
Van haar tut af!
goedzo!
en ook als ze gaat slapen zonder tut??
hoe gaat het slapen dan zonder? en het inslapen?
Heeel goed van je meisie!
Wat super dat ze daar nu al vanaf is. Ik kan me heel goed voorstellen hoe blij je bent. Tim die heeft nooit een speen gehad, maar is wel vanaf dat hij 5 maanden was gaan duimen. Nooit als hij uit bed is, maar altijd als hij in bed ligt en zijn hondje krijgt. Dit hondje krijgt hij altijd pas als hij in bed ligt en zodra hij hondje in zijn handen had ging hij duimen. Het grappige is dat hij sinds een paar weken helemaal niet meer duimt. Ook niet als hij hondje in zijn handen heeft. Ben er heel blij mee, had niet verwacht dat hij ineens zo stoppen met duimen. Hihi scheelt ons weer wat afleren straks.
Groetjes,
Sandra
Nou moet jullie eerlijk zeggen was mijn keuze eigenlijk niet, wilde het langzaam afbouwen, maar die kleine had 2 tutten in een dag kwijt gemaakt en kon ze echt niet meer vinden (waren de laatste) en vertikte het een nieuwe te kopen (hier heel duur en eigenlijk niet de juiste maat) Tja inslapen is nu ongeveer 20 minuten voorheen 5, dus tja wel iets moeilijker maar vind ik ook wel begrijpelijk!
Sandra 1980; nu al! ze is 2 jaar he, het werd tijd! Jada had altijd een erg sterke zuigbehoefte, daarom hebben we destijds besloten haar die tut te geven, vooral ook omdat ze anders haar vingers in haar mond stak en ik dat helemaal vreselijk vind, ook omdat mijn moeder nog steeds duimt als ze moe is (die is 45), daar had ik dus niet zoveel behoefte aan! hahahha
Ze is toch nog niet zo lang 2? Ik vind dat best snel. Tenminste ik heb er geen verstand van, omdat Tim nooit een speen heeft gehad. Maar ik hoor meestal van mensen die hun kind er wel een geven dat ze er rond hun 3e verjaardag pas vanaf zijn. Haha maar misschien heb ik het mis hoor. Ik zie soms wel eens kinderen lopen met een speen die nog ouder zijn dan 3. Dat vind ik altijd zo’n stom gezicht.
Haha je moeder die nog steeds duimt. Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Maar zij is gelukkig echt wel een uitzondering.
Groetjes,
Sandra
Ik vind het ook best snel hoor! Maar wat goed zeg. Nick krijgt nog steeds zijn speen met slapen zowel overdag als snachts. Zie het nog niet gebeuren dat hij zonder kan…
Groetjes Bianca