Mijn zoontje jordy word volgende maand 1 jaar en naar lang piekeren en twijfelen heb ik besloten om mijn droom waar te maken… ik ga dinsdag beginnen met de kappersopleiding… Ik verheug me er erg op omdat ik dit altijd al heb willen doen maar dat het nooit ervan is gekomen…
Sinds jordys geboorte ben ik eigenlijk overal meegestopt en fulltime moeder geworden ( wat ik heel erg leuk vond !) maar op een gegeven moment kwam ik onbewust niet echt veel meer onder de mensen en ik wilde eigenlijk toch nog iets anders erbij… Ik wilde eerst weer gaan werken maar wist niet echt wat…
Totdat ik een advertentie tegen kwam met precies dat gene wat ik nou zo leuk vind om te doen…Ik heb me intussen aangemeld ik ga dinsdag beginnen maar zit nu met veel dubbele gevoelens …Ik ben er zo aangewend dat ik de kleine de hele dag bij me heb, heb hem nog nooit een hele dag niet gezien… hij is ook heel erg gehecht aan mij… van maandag tot en met vrijdag om 9.00 naar school en ben pas weer om 5 uur klaar! We hebben afgesproken dat hij 2 dagen in de week naar opa en oma gaat en drie dagen naar de kinderopvang… Ik voel me schuldig dat ik hem nu zoveel dagen maar hooguit 2 uurtjes per dag zal zien… gelukkig hebben wel nog het weekend samen…
Ik vroeg me af hoe andere moeders die in dezelfde situatie zitten hiermee omgaan… En hoe zit het met de kleintjes van jullie kunnen die er goed aan wennen?
Ik wil dit heeeel erg graag maar niet als het tenkoste van jordy gaat…
Ben gewoon een beetje bang dat dit mijn relatie met jordy anders gaat maken…
Wie kan me wat tips geven?
joyce