Dion mag over een maand naar voeding 2 en ik wilde overstappen van Friso naar Nutrilon omdat ik die verpakking handiger vindt. Kan dit in een keer?
Dion mag over een maand naar voeding 2 en ik wilde overstappen van Friso naar Nutrilon omdat ik die verpakking handiger vindt. Kan dit in een keer?
Volgens de verpakking mag je voedingen van twee merken niet zo maar met elkaar mengen om bijv. over te stappen. Wij hebben ook een tijdje Friso gebruikt maar toch in combinatie met Nutrilon en dat ging hier goed. Vlak voor Julian overging naar opvolgmelk, zijn we overgestapt op Kruidvat voeding. Dit hebben we wel gelijk gedaan zonder mengen en dat ging goed! Aangezien hij hier zo goed op reageerde, zijn we op Kruidvatvoeding blijven zitten tot zijn eerste verjaardag.
Gebruik je ook van die bewaarbussen voor Friso? Wij vonden kleine verpakkingen in die bewaarbus makkelijker dan die grote Nutrilonbus (maar dat is onze mening).
Oh ja, ze hebben wel even nodig om te wennen aan die andere voeding dus kunnen best wat minder of meer ontlasting krijgen.
Twee voedingen doorelkaar mengen lijkt me ook niet verstandig. Zit ook nog twijfelen of ik over ga stappen omdat ik met een half jaar ook pas begin met bijvoeden dus mss is dan ook alles teveel van het goede. Toch maar even overleggen met het CB denk ik.
Het voordeel van nutrilon vind ik dat je de verpakkingen niet in een andere bus hoeft te doen en is makkelijker mee te nemen.